Polskie forum 3dfx | |
Retro Computers >> Hardware PC >> Zdjęcia antyków ...
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1421590814 Message started by Varus on 03. Jun 2012 at 20:46 |
Title: Re: Zdjęcia antyków ... Post by Neo on 10. Sep 2018 at 22:03
Dzięki :) No przy szybszych procesorach już się zaczynają schody. Wtedy masz do wyboru albo 16 bitowy kolor i filtrowanie tekstur z akceptowalną szybkością poniżej 640x480, albo wyższy framerate w trybie software, ale tylko 256 kolorów i zwykle bez filtrowania. Domyślam się, że taką granicą użyteczności architektury ViRGE będzie coś w okolicy P133.
A co do dzielników, to chodzi o to, że ViRGE i Trio3D się nie chwalą zegarami rdzenia. Można manipulować jedynie zegarem pamięci. Więc albo pracują z tym samym zegarem, albo poprzez stały mnożnik/dzielnik - Edit: Tak, wersje GX mimo wyższego taktowania pamięci nie wykazywały wyższego fill rate od DX. Tutaj temat z testami: (You need to Login or Register |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.6.1! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |