Polskie forum 3dfx
3dfx >> Dyskusje >> aż mi głupio pytać ... ale ...
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1446036138

Message started by pescyn on 28. Oct 2015 at 13:42

Title: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by pescyn on 28. Oct 2015 at 13:42
jaki jest prosty i pewny sposób sprawdzenia poprawności działania SLI? - *tu wstawić śmiech widowni*

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Forsaken on 28. Oct 2015 at 15:18
Ja uruchamiam Quake'a w 1024x768. Przy jednej karcie nie odpala mi się.

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by VooDooMan on 28. Oct 2015 at 18:47
Racja, wystarczy dowolna gra w rozdzielczości 1024x768 i jeśli się włączy bez zawiech i krzaczkó to działa ;)

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by pescyn on 28. Oct 2015 at 19:10
hmm wygląda na to, że moje SLI na słowo zaczęło działać - bo SHOGO mi się w 1024x768 8 bit odpala :) - podziękował

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Rav85 on 13. Nov 2016 at 22:37
A ja z ciekawości odpaliłem na 1 V2 8mb NFS iii w rozdzielczości 1024x768 , działało ale fps był z 5 klatek

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Neo on 13. Nov 2016 at 23:20
:o Jak to zrobiłeś? To na pewno nie idzie w software przypadkiem?

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by MarianX on 14. Nov 2016 at 00:21
Chyba w przypadku V1 bez potrójnego buforowania dało rade odpalić gry w 800x600 może w przypadku V2 też jest taka możliwość

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Imperous84 on 14. Nov 2016 at 01:40
Z tego co mi wiadomo to wbrew obiegowej opinii na pojedynczym Voodoo 2 też da się osiągnąć 1024x768, zresztą jak się zrobi proste obliczenia to spokojnie da się zmieścić to w buforze ramki. Jedyny problem może być z tym, że utracimy z-buffering wtedy mniejsza ilość gier może odpalić, z tego co wiem to NFS nie był tak wybredny jeżeli chodzi o istnienie bufora głębi Z. Tak więc to co napisał Rav85 może jak najbardziej być prawdą i wcale to nic nadzwyczajnego, biorąc pod uwagę że testował na NFS III.

Analogicznie jak z Voodoo 1, pamiętam jak uruchamiałem Descenta w 800x600 na standardowym Voodoo 1. ;)

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Neo on 14. Nov 2016 at 11:27
Wow, muszę wypróbować. Myślicie, że TR2 da radę?

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by MarianX on 14. Nov 2016 at 18:19
Myślę że nie dowiemy się dopóki nie sprawdzisz :)

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Neo on 14. Nov 2016 at 22:32
Sprawdziłem właśnie. Z wyłączonym buforem Z oraz potrójnym buforowaniem uruchamia się w 1024x768, ale menu jest zakrzaczone i nie widać obiektów - zupełnie bezużyteczne.

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by MarianX on 14. Nov 2016 at 22:42
Bufor Z oraz potrójne buforowanie można wyłączyć w opcjach gry czy karty?

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Neo on 14. Nov 2016 at 22:44
W opcjach gry

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Imperous84 on 15. Nov 2016 at 00:26

Neo wrote on 14. Nov 2016 at 22:32:
Sprawdziłem właśnie. Z wyłączonym buforem Z oraz potrójnym buforowaniem uruchamia się w 1024x768, ale menu jest zakrzaczone i nie widać obiektów - zupełnie bezużyteczne.


W takim wypadku użyj nieoficjalnych sterowników (nie pamiętam już których), pozwalają ustawić rozdzielczość zbliżoną do 1024x768 z włączonym buforem głębi Z.

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Neo on 15. Nov 2016 at 11:16
Nie no, 800x600 mi na tym sprzęcie wystarcza. Chciałem tylko z ciekawości sprawdzić, czy się da ;)

Title: Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Post by Jaghoose on 17. Nov 2016 at 10:26
No ja sprawdzam w ten sposób :) Scan-Line Interleave : Detected!!
SLI_Detected.bmp ( 287 KB | 3 Downloads )

Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.6.1!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.