Polskie forum 3dfx
3dfx >> Software >> Diablo 2
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1476168192

Message started by Neo on 11. Oct 2016 at 08:43

Title: Re: Diablo 2
Post by MarianX on 12. Oct 2016 at 16:20

Neo wrote on 11. Oct 2016 at 08:43:
przecież D2 z renderingiem 3D raczej nie ma nic wspólnego,  więc po co Glide/D3D

Jeśli dobrze pamiętam akceleracja była wykorzystywana przy czarowaniu i do tego wymagała 8MB pamięci



Neo wrote on 11. Oct 2016 at 08:43:
Pamięta ktoś, czy była jakaś różnica w wydajności w porównaniu z trybem DirectDraw?

DirectDraw był szybszy od Direct3D, kiedyś grałem na celku 750, Gf2MX i setkach ramu, w trybie D3D wszystko wyglądało OK ale od czasu do czasu gra zwalniała

Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.6.1!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.