Polskie forum 3dfx | |
Retro Computers >> Hardware PC >> Multitexturing i Savage 4
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1481492086;post=5 Message started by MarianX on 11. Dec 2016 at 22:34 |
Title: Re: Multitexturing i Savage 4 Post by MarianX on 08. May 2020 at 14:35 Wachlując zegarem w obie strony idzie to potwierdzić, że single pass to nie to samo co single clock? Wydaje mi się że nie, fillrate będzie leciał z zegarem. Może gry/benchmarki o których wiadomo w jaki sposób renderują tekstury czy coś tam. Mogę bredzić używając złych terminów bo kiepsko ogarniam te tematy. @GL1zdA Postaram się na dniach dokładniej przysiąść do tematu, bo zapomniałem o paru rzeczach i linkach. Potrzebna też będzie pomoc Neo, dobrze się zna na tych sprawach i potrafi fajnie wyjaśnić. Zresztą o niektórych rzeczach mówił ale już mi się zapomniało |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.7.00! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |