Polskie forum 3dfx
Retro Computers >> Nasze Buildy >> P3 1.4 / Abit BX133 / 512 / FX6800XT / 3DMark
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1514713547;post=9

Message started by Tomek on 31. Dec 2017 at 10:45

Title: Re: Zestaw Abit BX133-Raid Tualatin Geforce FX 3Dmark
Post by sajmon on 31. Dec 2017 at 13:19
Dos to dos ,nie wa[ch380]ne czy 286 czy pentium  Wink .
Pierwsze co mi na my[ch347]l przychodzi to
-psycho pinball,zapewne wywali ci b[ch322][ch261]d dzielenia przez 0 .Wy[ch322][ch261]czenie cache L1 nic nie da

-lotus3 .Trzeba wy[ch322][ch261]czy[ch263] L1 aby si[ch281] uruchomi[ch322]o ,ale wtedy b[ch281]dzie prawdopodobnoie klatkowa[ch322] .

-Tomb raider 1 , je[ch347]li odpalisz z v1 v2 powy[ch380]ej 800 mhz to jest brak akceleracji.

-Ecstatica , je[ch347]li nie spowolnisz zegarowo procka to b[ch281]dzie ci[ch281][ch380]ko si[ch281] "biega[ch263]" a nawet czasem nie da rady biegn[ch261][ch263] .

-Alone in the dark przy zbyt du[ch380]ej pr[ch281]dko[ch347]ci równie[ch380] ci[ch281][ch380]ko si[ch281] biega oraz wy[ch322][ch261]cza si[ch281] digital fm.Zostaje tylko stare dobre opl2 .

-Test drive3 wogóle nie grywalne ,wy[ch322][ch261]czenie l1 powoduje klatkowanie .

-Joust odpada nawet l1 nie pomo[ch380]e ,

-comanche 1 i comanche 2 za szybkooo.

-Hioctane 1 ,nawet w svga zasuwa za szybko

-slipstream 5000 równie[ch380] za szybko . MAgic carpet za szybko  .

-Gunship2000 o wiele za szybko .

-FX fighter nie grywalny .Bodaj[ch380]e scorched earth te[ch380] za szybko lata[ch322] ,

-stunt 1 - za szybko ,mo[ch380]na wymeinia[ch263] i wymienia[ch263] .

Problemem w 90% gierek z lat 90 tych jest ci[ch261]g[ch322]y b[ch322][ch261]d dzielenia przez0 który wsyst[ch281]puje w zasadzie powy[ch380]ej 300 mhz w pentaczach.
Przejecha[ch322]em sporo maszynek pod dosa i wierz mi dla dosa musi by[ch263] zachowana uniwersalno[ch347][ch263] ,czasem trzeba schodzi[ch263] z pr[ch281]dko[ch347]ciami w okolice 486dx2 .Wy[ch322][ch261]czenie l1 w twoim przypadku zapewne spowolni a[ch380] zanadto .Nie ma tego"czego[ch347]" pomi[ch281]dzy co jest potrzebne . Oczywi[ch347]cie twój komp jest [ch347]wietny / mocny i a[ch380] za mocny  Wink . Wi[ch281]kszo[ch347][ch263] gier pod dosem b[ch281]dzie dzia[ch322]a[ch263] ,ale s[ch261] te[ch380] fajne tytu[ch322]y które potrafi[ch261] nie[ch378]le cz[ch322]owieka zdeterminowa[ch263]  .

Programowe spowalniacze pomijam ,emulatory równie[ch380] - to nie moja brocha

Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.7.00!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.