Polskie forum 3dfx | |
3dfx >> Hardware >> wpis do rejestru Opengl 3Dfx
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1516177753 Message started by Callahan on 17. Jan 2018 at 09:29 |
Title: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by Callahan on 17. Jan 2018 at 09:29
Hej,
jak powinien wyglądać poprawny wpis do rejestru biblioteki 3Dfx 3dfxVGL.dll w win2k/NT4 ? Sterownik V2 nie dodaje mi tego wpisu i zawsze kombinuję żeby wszystko widziało normalnie opengl. Hkey local machine/software/microsoft/windows NT/currentVersion/OPEGLDRIVERS ? I tu jest Klucz o nazwie DLL z wartością 3dfxVGL.dll? Czy klucz nazywa się 3dfxVGL z wartością 3dfxVGL.dll? Luknie ktoś? |
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by Callahan on 07. Feb 2018 at 19:27
Inaczej czy Banshee obsługuje OpenGL jak V3?
Nijak nie idzie mi uruchomić czystego opengl... |
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by MarianX on 07. Feb 2018 at 19:48
Nie bawiłem się ale napiszę co wiem. V2 jest jakieś dziwne, taki Q3 śmiga elegancko ale UT pod OGL to katorga. Z kolei banshee/V3 w obu przypadkach działa dobrze
|
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by Callahan on 07. Feb 2018 at 20:03
Sprawdzam na GLQuakeu i Q2 i w żaden sposób nie idzie inaczej jak w miniGL...
|
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by Callahan on 07. Feb 2018 at 20:04
Everest nie wykrywa GL Renderer jako Banshee tylko Microsoft ble ble-software.
|
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by MarianX on 07. Feb 2018 at 20:21
Może o to chodzi że MiniGL dla gier na silnikach quake był OK bo można było ustawić minigl a w starych czasopismach nie było to opisywane na czym śmiga gra. Nawet Voodoo1/rush miał specjalny sterownik pod Q3
|
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by Callahan on 08. Feb 2018 at 11:54
Kurde, porypane. Sterownik robi 3dfxogl.dll jako wpis w rejestrze od opengl, ale q3a nie poszło, dopiero skopiowałem 3dfxogl.dll i zmieniłem nazwę na 3dfxvgl.dll i wrzuciłem do system32 bez wpisu w rejestrze i q3a zapiernicza na high w 800x600.
Czyli te same pliki tylko nazwa inna i już działa... :-? |
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by Callahan on 22. Apr 2018 at 00:49
Doszedłem ładu z opengl na 3Dfx w NT 4.0. Wszystko na PR440FX i Banshee; system NT 4.0 sp6a/srp. Ale nie wpadłbym na taki ruch:
(You need to Login or Register Rozwiązanie okazało się nieskuteczne; biblioteka z sp3 też nie działała z 3Dfx. Naprowadziło mnie to na drugie rozwiązanie i trop: żeby opengl działało w NT4 z 3Dfx to trzeba zastąpić oryginalne opengl32.dll od M$ w system32 plikiem 3DfxOGL.dll (zmieniając nazwę na opengl32.dll :o :o :o no szok... EDIT: Potwierdzam działanie na NT 4.0. Sprawdziłem na sterownikach referencyjnych 1.04 - tutaj była jedyna nieścisłość z GLQuake-działał tylko w glide; Q2 i w OpenGL i w glide bez problemu. Na sterownikach 1.05 IceMana nie występuje ten bug. Można odpalać Q1 w OGL jak i glide, w Q2 bez problemu, Q3 idzie w OGL bez lipy. Wszystko wykrywa poprawny GL Renderer. Half-Life działa i w OGL i w Glide :) Na tych sterownikach sprawdziłem: jest jakiś bug z wygaszaczami opengl-są "inne". Natomiast działają jako takie, co nie było możliwe na standardowym opengl32.dll i karcie 3Dfx ::) Problem z opengl był na tyle szeroki, że programy typu everest czy aida zawieszały się na karcie z właściwościami ogl. EDIT: Sprawa dotyczy również V1 :o zamiana 3dfxogl.dll na opengl32.dll przywraca funkcjonalność opengl na V1 :o Temat do zamknięcia. |
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by Callahan on 23. Sep 2018 at 01:48
Jeśli mieliście kiedyś wrażenie, że jakiś program do OC 3Dfx-ów nic nie zmienia w wydajności to dużej mierze mogliście mieć nie tylko wrażenia, ale całkowitą rację...
V3 overclocker... Program dodaje błędnie wpisy do rejestrów w wartościach dword zamiast string. W rezultacie żadna z komend nie działa wcale. Sprawdziłem na V3 i NT4. |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.6.1! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |