Polskie forum 3dfx | |
3dfx >> Hardware >> wpis do rejestru Opengl 3Dfx
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1516177753 Message started by Callahan on 17. Jan 2018 at 09:29 |
Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx Post by Callahan on 22. Apr 2018 at 00:49
Doszedłem ładu z opengl na 3Dfx w NT 4.0. Wszystko na PR440FX i Banshee; system NT 4.0 sp6a/srp. Ale nie wpadłbym na taki ruch:
(You need to Login or Register Rozwiązanie okazało się nieskuteczne; biblioteka z sp3 też nie działała z 3Dfx. Naprowadziło mnie to na drugie rozwiązanie i trop: żeby opengl działało w NT4 z 3Dfx to trzeba zastąpić oryginalne opengl32.dll od M$ w system32 plikiem 3DfxOGL.dll (zmieniając nazwę na opengl32.dll :o :o :o no szok... EDIT: Potwierdzam działanie na NT 4.0. Sprawdziłem na sterownikach referencyjnych 1.04 - tutaj była jedyna nieścisłość z GLQuake-działał tylko w glide; Q2 i w OpenGL i w glide bez problemu. Na sterownikach 1.05 IceMana nie występuje ten bug. Można odpalać Q1 w OGL jak i glide, w Q2 bez problemu, Q3 idzie w OGL bez lipy. Wszystko wykrywa poprawny GL Renderer. Half-Life działa i w OGL i w Glide :) Na tych sterownikach sprawdziłem: jest jakiś bug z wygaszaczami opengl-są "inne". Natomiast działają jako takie, co nie było możliwe na standardowym opengl32.dll i karcie 3Dfx ::) Problem z opengl był na tyle szeroki, że programy typu everest czy aida zawieszały się na karcie z właściwościami ogl. EDIT: Sprawa dotyczy również V1 :o zamiana 3dfxogl.dll na opengl32.dll przywraca funkcjonalność opengl na V1 :o Temat do zamknięcia. |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.6.1! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |