Polskie forum 3dfx
3dfx >> Hardware >> wpis do rejestru Opengl 3Dfx
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1516177753

Message started by Callahan on 17. Jan 2018 at 09:29

Title: Re: wpis do rejestru Opengl 3Dfx
Post by Callahan on 22. Apr 2018 at 00:49
Doszedłem ładu z opengl na 3Dfx w NT 4.0. Wszystko na PR440FX i Banshee; system NT 4.0 sp6a/srp. Ale nie wpadłbym na taki ruch:
  (You need to Login or Register
Rozwiązanie okazało się nieskuteczne; biblioteka z sp3 też nie działała z 3Dfx.


Naprowadziło mnie to na drugie rozwiązanie i trop: żeby opengl działało w NT4 z 3Dfx to trzeba zastąpić oryginalne opengl32.dll od M$ w system32 plikiem 3DfxOGL.dll (zmieniając nazwę na opengl32.dll   :o :o  :o no szok...

EDIT:
Potwierdzam działanie na NT 4.0. Sprawdziłem na sterownikach referencyjnych 1.04 - tutaj była jedyna nieścisłość z GLQuake-działał tylko w glide; Q2 i w OpenGL i w glide bez problemu.
Na sterownikach 1.05 IceMana nie występuje ten bug. Można odpalać Q1 w OGL jak i glide, w Q2 bez problemu, Q3 idzie w OGL bez lipy. Wszystko wykrywa poprawny GL Renderer.
Half-Life działa i w OGL i w Glide  :)
Na tych sterownikach sprawdziłem: jest jakiś bug z wygaszaczami opengl-są "inne". Natomiast działają jako takie, co nie było możliwe na standardowym opengl32.dll i karcie 3Dfx  ::)

Problem z opengl był na tyle szeroki, że programy typu everest czy aida zawieszały się na karcie z właściwościami ogl.


EDIT:
Sprawa dotyczy również V1  :o zamiana 3dfxogl.dll na opengl32.dll przywraca funkcjonalność opengl na V1  :o
Temat do zamknięcia.

GLnt4.jpg ( 286 KB | 10 Downloads )

Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.6.1!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.