Polskie forum 3dfx | |
Retro Computers >> Hardware PC >> Upierdliwość Radeonów
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1524514389 Message started by VooDooMan on 23. Apr 2018 at 22:13 |
Title: Re: Upierdliwość Radeonów Post by VooDooMan on 18. Dec 2018 at 21:28
czekaj, bo pomyliłem wyniki a nie mogę edytować :P
Tutaj jest taki wynik jaki jest bo to pierwsze lepsze stery jakie brałem dla radenów, nie wiem na których się wyciska najwięcej... EDIT: Nie zagłębiałem się nigdy w wyciskanie maksów z Radeonów. Tutaj jest wynik tej samej karty na Tualu 1400 MHz i płyty ABIT ST6: 3DMARK2001 PROJECT FILE PROJECT Name My Benchmark Description Registration Name Registration Key 3DMark Version 330 DISPLAY Platform RADEON 9800 PRO CPU Optimization D3D Pure Hardware T&L Width 1024 Height 768 Depth 32 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low RESULTS 3DMark Score 9453 Game 1 - Car Chase - Low Detail 101.1 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 36.1 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 187.4 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 92.2 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 106.8 fps Game 3 - Lobby - High Detail 46.0 fps Game 4 - Nature 100.7 fps Fill Rate (Single-Texturing) 1908.1 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 2989.7 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 57.5 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 18.2 MTriangles/s Environment Bump Mapping 178.8 fps DOT3 Bump Mapping 234.0 fps Vertex Shader 116.7 fps Pixel Shader 175.2 fps Advanced Pixel Shader 215.5 fps Point Sprites 43.5 MSprites/s Myślę, że wynik na podkręconym Copperminie z tą płyta i podkręconą kartą nie jest taki zły, skoro na Tualau 1400 MHz i815 wypada gorzej... |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.6.1! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |