Polskie forum 3dfx
Retro Computers >> Software >> B&W 2, czego mogło brakować
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1527949633

Message started by barwniak on 02. Jun 2018 at 16:27

Title: B&W 2, czego mogło brakować
Post by barwniak on 02. Jun 2018 at 16:27
Tak mi się przypomniało w trakcie oglądania YT, jak miałem naście lat temu A64 3000+ , ABIT AV8-3rd Eye (zostało mi jeszcze pudełko i 3rd Eye :)), 2x512MB DDR400 w dual, Radeon 9500 64MB na 8ROP i monitor 1024x768.
Niestety gra cięła, jak wchodziło więcej elementów, bądź nagły obrót świata lub jego przybliżenie/oddalanie.
Jakiś pomysł co mogło być bottleneckiem?

Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.6.1!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.