Polskie forum 3dfx | |
3dfx >> Hardware >> Hercules s3318 Voodoo Rush problem
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1552739324;post=18 Message started by Maciek on 16. Mar 2019 at 13:28 |
Title: Re: Hercules s3318 Voodoo Rush problem Post by Callahan on 17. Mar 2019 at 16:14
Sprawdz dxdiag czy rush idzie w d3d. I będzie po sprawie.
Ja mówię, że ciagle brak glide. Sprawdz czy są pliki glide*, 3dfx* w Windows/system. Potem glquake: skopiuj 3dfxVgl lub 3dfxogl.dll do quake i zmień nazwę na opengl32.dll i uruchom glquake. Uruchom konsole awet jak idzie 1fps i wrzuć co jest gl_renderer? Zakładam, że rush ma to samo GL co v1, a więc 3dfxVgl.dll ew 3dfxogl.dll. Poza tym glide2x.dll. |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.7.00! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |