Polskie forum 3dfx
3dfx >> Offtopic >> Kącik współczesnego gracza
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1574162610;post=18

Message started by Lou Fontaine on 19. Nov 2019 at 12:23

Title: Re: Kącik współczesnego gracza
Post by HanJammer on 24. Nov 2019 at 15:32
leosh wrote on 24. Nov 2019 at 12:09:
Męczy, ale moim zdaniem jest różnica w siedzeniu metr od monitora, a 5cm od soczewek w hełmie VR.


Bez znaczenia. Odległość ogniskowania w typowych goglach to około 2m więc jeśli już to gogle są pod tym względem mniej stresujące dla oczu niż monitor (bo raczej nikt nie ma ustawionego monitora 2m przed sobą). Jeden problem jest z konfliktem konwergencji/akomodacji ale to niebawem zostanie rozwiązane lub w znacznym stopniu zniwelowane przez gogle ze zmiennym ogniskowaniem.

leosh wrote on 24. Nov 2019 at 12:09:
VR znalazło swoją niszę w produkacjach XXX i tam ma się dobrze. Kolega mi mówił oczywiście.


Nie znam żadnych produkcji XXX VR. Podejrzewam, że piszesz o filmach 3D 180 lub 360*, tylko, że to w żadnym względzie nie jest VR.

Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.7.00!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.