Polskie forum 3dfx | |
Retro Computers >> Elektronika >> Chirurgia VGA - przywracanie do życia piękności
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1617221455;post=252 Message started by smola on 31. Mar 2021 at 22:10 |
Title: Re: Chirurgia VGA - przywracanie do życia piękności Post by smola on 12. Mar 2024 at 18:47
3dfx VooDoo2 (Diamond Monster 3D II 8MB PCI) part#3, (You need to Login or Register to view media files and links)
info (sli 8+12): * kabelek zrobiony, karty obsadzone po kolei od strony cpu: s3, v2 8mb, v2 12mb, zalozony kabelek * chwila prawdy czy nic nie pojdzie z dymem, plyta wlaczona, dymu nie ma, przy boot wykryte obie karty, ale czy sli dziala? * karta wykryta przez w98 ale dla pewnosci przeinstalowane sterowniki FastVoodoo2 4.6 dla obu kart w managerze urzadzen * nerwowe klikniecia w ustawieniach ekranu w celu weryfikacji sli i... jest wlaczone system info zglasza fbi 4mb i tmu 4mb, chociaz obie karty maja teraz dostepne 12mb vram a lacznie 20mb, pozniej wyjasnie ta vudulska matematyke * nfs3se i carma2 ok, w unreal brak mgly i tekstury wygladaja jak lampki choinkowe * nfs3 normlanie wymaga karty z 8mb vmem zeby pokazywal sie kokpit, ale ze voodoo maja pokrecone pamieci, to musza byc 12mb wersje, kokpit wyglada jak na starych monitorach crt, co 2 linii nie bylo, dziwnie to wygladalo ale dzialalo, v2 8mb nie daje rady najwidoczniej, niestety nie zrobilem zdjecia test: 98SE SP3, Pentium III 500/100, SDRAM 128MB/PC133@100, ASUS P2B 440BX, HDD SEA40, DX9.0c, AGPx2 3dm99: 3634 (!) 3dm2k: 2036 (!) 3dm2k1se: 800x600x16: 493 * ! - nie pamietam dokladnie czy nie eksperymentowalem i nie ustawilem 640x480, bylo juz dosc pozno i pare piw poszlo * tym razem 3dm 2000 juz na domyslnych ustawieniach 800x600 i dodany 2001SE ale jednak za ciezki i wciaz za malo vram dla 1024x768 * wydajnosc na oko skoczyla o 50% dziala sli 8+12 czas na vmem mod i pelne sli 12+12 |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.7.00! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |