Polskie forum 3dfx | |
Retro Computers >> Elektronika >> Chirurgia VGA - przywracanie do życia piękności
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1617221455;post=255 Message started by smola on 31. Mar 2021 at 22:10 |
Title: Re: Chirurgia VGA - przywracanie do życia piękności Post by smola on 17. Mar 2024 at 19:17
3dfx VooDoo2 (Diamond Monster 3D II 8MB PCI) part#6, (You need to Login or Register to view media files and links)
info (target build): * z docelowego builda wyciagniety wiatraczek oraz awe32, gdyz kolidowala z ostatnim pci - gniazdo pci#6 dzieli ten sam slot w obudowie co isa, wiec jest dylemat, albo isa albo pci * uwolnione 2 ostatnie sloty pci i wstawione tam siostrzyczki v2 * teraz bedzie zagadka jak zapakowac dzwiekowke, bo juz nie ma wolnych pci, jedyne ktore mozna by uzyc to #1 pod agp ale tam jest fx1100, ktory radiatorem blokuje to zlacze, crap... * przy boot karty niewidoczne ale w98 wykryl obie, dociagnal sterowniki FastVoodoo2 4.6 i wskazuje system info ze jest sli aktywne - bajka * zapodane testy, 3dm99 na start i zaliczony, ale musze przekladac wtyczke vga, bo fx1100 ma tylko 2 gniazda dvi i trzeba uzywac przelotki dvi->vga * po paru testach jestem zmeczny przepinaniem wtyczek, podlaczylem adapter dvi + kabel vga i dam sie wykanczac gorsza jakoscia obrazu na monitorze * nizej biezace testy, platforma sie nieco zmienila, w nawiasach () poprzednie wyniki z p3 500/100: test: 98SE SP3, Pentium III slot1 1000/133@1050/140, SDRAM 256MB/PC133@140 CL2, ASUS P3B-F 440BX, SSD Plextor120, DX9.0c, AGPx2 3dm99: 6174 (4613) 3dm99: 1024x768x16: 4246 (3876) 3dm2k: 800x600x16: 3774 (2521) 3dm2k: 1024x768x16: 2766 (2299) 3dm2k1se: 640x480x16: 1220 (652) 3dm2k1se: 800x600x16: 1134 (649) unreal gold: 640x480x16: 121.3 fps unreal gold: 800x600x16: 87.0 fps unreal gold: 1024x768x16: 59.6 fps * dodanie dzwiekowki oraz przesuniecie kart w wyzsze pci nie zmienilo nic w wydajnosci, zatem zostanie jak jest, fx bedzie dla nowszych gier/dem a sli v2 dla glide i starszych produkcji * unreal gold ma wciaz problem z poprawnym wlaczaniem przy starcie trybu glide i startuje w d3d, trzeba recznie sie przeklikac i zapodac w konsoli 'timedemo 1', wydajnosc nieco wieksza niz w testach phila opisanych w pdf - swietna robota btw web: komp na zlot: (You need to Login or Register to view media files and links) edit: * dodane wyniki i zdjecia z unreal gold |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.7.00! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |