Polskie forum 3dfx | |
3dfx >> Hardware >> Voodoo 2 a gry DOS w trybie Glide
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1660054503;post=1 Message started by SneakiestDuke68 on 09. Aug 2022 at 16:15 |
Title: Voodoo 2 a gry DOS w trybie Glide Post by SneakiestDuke68 on 09. Aug 2022 at 16:15
Witam wszystkich !
Dziękuję za przyjęcie na forum. Otóż mam taki jeden problem z Voodoo 2 12 MB. Najpierw podam specyfikację kompa: Windows 98 SE, Płyta główna Asus CUV4X v1.03, Intel Pentium III (Coppermine) 1 GHz, 512 MB RAM SDRAM, ATI Radeon 9600 PRO 256MB RAM, Voodoo 2 12 MB, Zasilacz Tagan PipeRock TG500-BZ 500W 80+, Dźwiękówka Soundblaster AWE64 CT4500, Adapter karty SD na IDE 32 GB i dysk IDE 80GB Więc tak, gierki windows'owe, które obsługują Glide działają bez żadnych problemów. Problem zaczyna się z grami z dos w trybie glide jak np. Screamer 2, Screamer Rally, czy pierwszy Tomb Raider jak i Carmageddon. Przy próbie uruchomienia jest czarny obraz i trzeba zrobić restart. Przekładałem V2 do innych portów PCI i nic. Też próbowałem V2 łączyć z innym kartami jak: Radeon 9550, FX 5500 czy MX 440, ale nic to nie zmieniło. Jeszcze szukałem jakiś innych rozwiązań i ogarnąłem komendy aby V2 "działało" w trybie V1 no ten pliczek .bat i przez 2 sekundy słychać dźwięk z gry i zawiecha. Jeszcze na myśl przyszło mi zmniejszyć taktowanie procka i gdy zmniejszyłem na 500 mhz to nagle te gry oprócz carmageddon zaczęły działać i są renderowane bez błędów. Jeszcze przełożyłem procek na Pentium III 800EB i na 800 mhz to samo a na 400 mhz wszystko okej. Carmageddon akurat nadal po kilku sekundach od wybrania wyścigu zawiesza się. No i pytanie mam takie czy Voodoo 2 ma problemy z poprawnym działaniem na szybszych prockach czy może jakiś dany komponent jest uszkodzony ? Pozdrawiam P.S dodaję jeszcze zdjęcie samego Voodoo 2, bo w sumie nie wiem od jakiego producenta jest. |
Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.7.00! YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved. |