Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic Niesprawne karty Voodoo Rush (Read 3148 times)
Forsaken
Full Member
***
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 225
Joined: 06. Jul 2013
Gender: Male
Niesprawne karty Voodoo Rush
11. Jul 2014 at 12:42
Print Post  
Trafiły mi w ręce dwie karty Voodoo Rush na AT3d. Niestety obie są niesprawne. Po włożeniu do kompa brak obrazu i charakterystyczne piski płyty głównej oznaczające brak karty graficznej. Da radę jeszcze przywrócić je do życia? Co mogło w nich się popsuć? Na pierwszy rzut oka nie widzę uszkodzeń, ale nie znam się na elektronice.
  
Back to top
 
IP Logged
 
konku
Senior Member
****
Offline


All dimensions FX

Posts: 3056
Location: Podhale&Kresy
Joined: 08. May 2012
Gender: Male
Re: Niesprawne karty Voodoo Rush
Reply #1 - 11. Nov 2014 at 18:12
Print Post  
Daj fotki jakieś o ile jeszcze te karty masz.
  

---=== All those moments will be lost in time, like tears in rain.===---
---===Time has wings. You know, when you realize that you need to appreciate the time, it still goes by fast.===---
-=="Każdy z nas w głębi duszy pragnie być jak ten obcy... przerażająco silny, pozbawiony sumienia, obdarzony czarnym sercem kosmosu, które pozwala przeć naprzód i niszczyć." ==-
Back to top
 
IP Logged
 
WhitemanFX
Senior Member
****
Offline


3DFX maniac

Posts: 1839
Location: Toruń
Joined: 14. Dec 2013
Gender: Male
Re: Niesprawne karty Voodoo Rush
Reply #2 - 11. Nov 2014 at 18:43
Print Post  
Mam to samo z rushem Yakumo (juz kiedys wspominałem). W moim przypadku okazało sie, ze jeden kondensator jest uwalony ale nie mam czasu go przylutować. Wiec nie wiem czy wlutowanie coś pomoże.
  

Whiteman
(You need to Login or Register to view media files and links)

AMD K6 III 450 MHZ Socket7 Voodoo 2 creative 8MB
Back to top
IP Logged
 
Forsaken
Full Member
***
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 225
Joined: 06. Jul 2013
Gender: Male
Re: Niesprawne karty Voodoo Rush
Reply #3 - 11. Nov 2014 at 20:13
Print Post