Page Index Toggle Pages: 1 ... 3 4 [5]  Send TopicPrint
Very Hot Topic (More than 25 Replies) RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie? (Read 23697 times)
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3061
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #60 - 07. Dec 2019 at 20:16
Print Post  
PENTIUM II OVERDRIVE 333 MHz wczoraj DOSZEDŁ Cheesy

Nie obyło się bez problemów... ale teraz jest git i czuć ten power Tongue

Tutaj mały filmik:
(You need to Login or Register to view media files and links)

Nie robiłem jeszcze za dużo testów... tylko Blood i Quake II na początek, chce powgrywać więcej gierek porobić pełno testów i porównać wyniki na wszystkich 3 akceleratorach na PIIOD i P PRO 200 MHz z 256 i 1 MB cacheu Smiley

Fajne jest to że mam dwa rodzaje dzwięków z którymi nie ma problemu w windowsie (wystaczy, że na pasku gdzie głośniczek wskaże, który ma akurat działać) jak i to, że w dowolnym momencie mge sobie wybrąć która grafa ma być jako główna w Direct 3D dzięki 3D Control Center czy jakoś tak Smiley

  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
Neo
Senior Member
****
Offline


OC freak

Posts: 4203
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #61 - 07. Dec 2019 at 21:25
Print Post  
A co znaczą te 5x3 i 8x6 ?
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 8MB RAM, Trident TVGA9000C 512kB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5",
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #62 - 07. Dec 2019 at 21:37
Print Post  
512x384 i 800x600 Smiley
  
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
Senior Member
****
Offline


OC freak

Posts: 4203
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #63 - 07. Dec 2019 at 21:48
Print Post  
aaaa no tak... A ja już miałem łzy w oczach, bo nie rozumiałem...
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 8MB RAM, Trident TVGA9000C 512kB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5",
Back to top
IP Logged
 
leosh
Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 1748
Joined: 19. May 2019
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #64 - 07. Dec 2019 at 21:51
Print Post  
Który to proc na cpu world ?
  
Back to top
 
IP Logged
 
Callahan
VIP Member
*****
Offline



Posts: 8089
Location: Świętokrzyskie
Joined: 29. Mar 2014
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #65 - 08. Dec 2019 at 00:09
Print Post  
leosh wrote on 07. Dec 2019 at 21:51:
Który to proc na cpu world ?


(You need to Login or Register to view media files and links)


(You need to Login or Register to view media files and links)
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0
PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920
Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/SCSI/YamahaXG/Win2000
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
 
IP Logged
 
leosh
Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 1748
Joined: 19. May 2019
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #66 - 08. Dec 2019 at 08:02
Print Post  
Callahan wrote on 08. Dec 2019 at 00:09:
leosh wrote on 07. Dec 2019 at 21:51:
Który to proc na cpu world ?


(You need to Login or Register to view media files and links)


(You need to Login or Register to view media files and links)


Dzięki. Nawet o takim nie słyszałem.
  
Back to top
 
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3061
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #67 - 10. Dec 2019 at 14:26
Print Post  
Zastanawiałem się, czy wyczerpałem już wszystkie możliwości odpalenia Quake’ów na tych 3 kartach z różnymi API, ale przecież jest jeszcze Unreal, który również pozwoli na szeroką gamę testów z różnymi rendererami Smiley . Poniżej opcje, które wpadły mi do głowy. Czarny – Sofware, Szary – Speedy3D/RRedline, Niebieski – Direct 3D, Zielony – OpenGL, Żółty – Glide, Różowy - PowerSGL, Czerwony – raczej nie odpali.)


QUAKE I:
- Rendition Software  TESTED OK
- Rendition Speedy3D (vQUAKE) TESTED OK
- Rendition D3D (Mpact Direct 3D Wrapper) TESTED OK
- Rendition OpenGL (MiniGL and ICD) TESTED BOTH OK
- 3DFX OpenGL (MiniGL and ICD) TESTED BOTH OK
- 3DFX D3D (Mpact Direct 3D Wrapper) TESTED OK???
- PowerVR OpenGL (MiniGL) TESTED OK
- PowerVR D3D (Mpact Direct 3D Wrapper) ERROR


QUAKE II:
- Rendition Software TESTED OK
- Rendition Redline (vQUAKE II)
- Rendition OpenGL (MiniGL and ICD) TESTED BOTH OK 1.1.2.1033 (186kb) 09.02.1999 Gold 3.0 and 4.0.1.381.4 (736kb) 08.06.2000 WORK BOTH
- 3DFX OpenGL (MiniGL and ICD) TESTED BOTH OK
- PowerVR OpenGL (MiniGL) TESTED OK 1021 the best!


Quake III:
- Rendition OpenGL (ICD 1.1.5) TESTED OK
- 3DFX OpenGL (ICD) TESTED OK
- PowerVR OpenGL MiniGL 1021 works and Techland MiniGL TESTED BOTH

Unreal / UT99:
- Rendition Software TESTED OK
- Rendition OpenGL (MiniGL and ICD) TESTED OK
- Rendition D3D TESTED OK
- Rendition GLIDE (BigRRed Glide Wrapper)
- PowerVR SGL TESTED OK
- PowerVR OpenGL (MiniGL ??????)
- PowerVR D3D
- 3DFX Glide  TESTED OK
- 3DFX OpenGL (MiniGL and ICD)
- 3DFX D3D


Quake 1:
8 możliwości na 4 różnych rendereach (no gdyby liczyć, że pełen OpenGL a MiniGL to inna opcja to w sumie mamy 10 możliwość.) z czego 5 już sprawdziłem, że działają. W przypadku OpenGL nie jestem pewien czy na Rendition i 3dfx korzystałem z pełnego ICD czy z okrojonego MiniGL – muszę dzisiaj się to zbadać Smiley Na PowerVR PCX2 zostaje nam tylko MiniGL, bo nie wydali nigdy pełnego wsparcia pod OpenGL Sad 
Do sprawdzenia zostało jeszcze zastosowanie Wrappera pod Direct 3D od Chromatica Cheesy – na pewno jakiś działa, tylko nie miałem pewności czy to był Voodoo i Verite czy tylko na jednej z nich  (wyniki były identyczne…), bo na PCX2 wyskoczył jakiś błąd – ale to było na windows 95, więc teraz będzie łatwiej na Millenium Tongue


QUAKE II:
5 opcji na 3 różnych rendererach (znowu licząc osobno OpenGL i MiniGL mamy 7 opcji.). Wszystko już sprawdzone oprócz Vquake2 (wywala błąd – pewnie przez to że to stara wersja gry, muszę wgrać na nowa czystą) i 3Dfxa w OpenGL ICD


Quake III:
Tylko 3 opcje i jedno API. PowerVR mi się nie odpalił na win95 – używałem tylko tego Techland MiniGL. Pobawie się jeszcze z innymi.


No i jest jeszcze Unreal, który się wydaję być jeszcze bardziej kolorowy Smiley Na nim nie sprawdziłem jeszcze nic na tym kompie… więc teraz wszystko teoretycznie. Wychodzi nawet 10 opcji na 5 różnych API, ale po kolei…
1. Software – tutaj oczywiście tylko Rendition podoła.
2. Glide – Unreal to przede wszystkim gra dla Voodoo, ALE jest też wrapper dla Rendition, który emuluje Glide – jeszcze nigdy go nie odpalałem Cheesy
3. PowerSGL – natywne API pod PCX2  dostępne w pierwszych wersjach Unreala, więc nie powinno być problemu z uruchomieniem (udało mi się to kiedyś odpalić nawet na Neon250)
4. OpenGL – tylko na 3DFX i Rendition, wątpie żeby był spcjalny MiniGL dla Verite.
5. Direct 3D – wszystkie 3 karty powinny teoretycznie z lepszym lub gorszym rezultatem odpalić… Nie pamiętam, na której wersji Unreala to w ogóle jest czy trzeba wgrywać jakieś specjalne patche?

Jak widać zabawy jest sporo… i to wszystko na 1 kompie Tongue

Hmmm a jak to na grze Turok by wyglądało? Cheesy
  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3061
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #68 - 23. Dec 2019 at 12:23
Print Post  
Testy idą wolniej niż zakładałem… a teraz przez święta wszystko stanie…

Czasami idzie gładko, a czasami tylko ból, płacz i cierpienie ;( Oto trudności, które napotkałem do tej pory:

Quake 1:
- Nie mogę zrobić zrzutów ekranu w VQuake jak i Sofware Quake, HyperSnap nie pomaga, co robić?
- Nie mogę ustawić wyższej rozdzielczości niż 640x480 w GLQuake(wyskakuje błąd na każdje karcie) VQuake i Software nie ma problemu…
Po za tym benchamrki na wszystkich kartach zrobione Smiley

Quake 2:
- Nie mogę odpalić VQuake 2 – próbowałem na różnych wersjach Queke’2, gdzieś wyczytałem, że na referencyjnych sterach od Vertite tak się dzieje, muszę spróbować na tych od QDI Legend (ale to na końcu, żeby wszystko nie runęło teraz) – jestem pewien, że na tych QDI wcześniej działało bo screeny nawet robiłem parę lat temu.
Po za tym benchamrki na 3 kartach zrobione, oprócz Verite w Vquake2 Smiley

Quake 3:
- Bez problemów praktycznie wszystko (do odpalenia PowerVRa potrzebny miniGL 1.0.2.1 oraz ustawienie r_primitives 3), udało się nawet odpalić wrappera D3D na Rendition i PowerVR więc porównanie obrazów będzie baaardzo kolorowe Smiley

Half-Life:
- Prawie bez problemów. To znaczy nie jestem pewien czy testuję Voodoo w D3D – kiedy odpalam grę na Voodoo w D3D słyszę klikniecie na orchidzie, ale wynik testu jak i jakość obrazu mówią mi że to jednak Rendition… Tak się dzieje nie tylko w tej grze. Ogólnie 3DCC robi swoją robotę i w większości gier pod D3D jak ustawię w 3D Control Center jako pierwszą grafę 3DFXa to działa D3D na Voodoo (Turok, Jedi Knight, Tank Racer, Star Wars Racer). Jednak czasem Rendition go wypiera. Niektóre gry np. Blood 2, pozwalają wtedy wybrać w menu gry D3D Renderer – Główny  sterownik ekranu (Renditon) albo 3DFX Vooodo Direct 3D. podobnie jest w 3D Markach – jako główny jest zawsze Rendition ale mogę wybrać sobie też Voodoo. Niestety nie wszystkie gry pozwalają na wybór karty pod D3D – w Half-Life niby jest taka opcja, ale i tak widzi tylko „default” a ja nie wiem, który plik w Half-Lifeie za to odpowiada (nie jest tak łatwo jak z OpenGLem). Zostają dwa rozwiązania:
1 Odpalić tylko Voodoo na jakiejś karcie 2D (więcej zabawy) i mieć pewność, że testuje 3dfxa.
2 Poszukać aplikacji, która wyłączy Direct 3D HAL w Rendtion – jeśli to jest możliwe?
W PowerStripie nie widzę takiej opcji, sterowniki nie pozwalają na taki manewr w żadnym menu w odróżnieniu do 2 pozostałych akceleratorów (zarówno 3DFx jaki PowerVR mają w swoim menu opcje „Disable Direct 3D”. Co ciekawe kiedy w 3DCC ustawię jako pierwszą kartę PowerVRa to ZAWSZE Direct3D leci na tej karcie a zarówno Voodoo jak i Verite są wtedy niedostępne/niewidoczne Smiley

Unreal:
- Tutaj to dopiero jest męka… Zasadniczy problem jest taki, że nie mogę znaleźć wersji gry na której by chodziły WSZYSTKIE możliwe renderery… Ogólnie mam tutaj 2 podstawowe wydania tej gry a później różne Patche/wersje, które nie wiem co nowego wprowadzają (albo odejmują…)
1 Unreal Classic – na dzień dobry mamy tylko do wyboru:
a) Sofware.
b) PowerSGL.
c) Glide.
Z pierwszymi dwoma nie ma problemu, ale nie wiedzieć czemu gra nie działa na GLIDE – wyskakuje jakiś błąd…. (CO ZA BÓÓÓÓÓL!!!)
Znalazłem patcha który dodaje:
d) OpenGL - i nawet na Rendition to jakoś działa, na 3DFX z pierwszym lepszym plikiem OpenGL wyskakuje błąd (na którym OpenGL32.dll od 3dfxa to sprawdzać??) a na PowerVR odpala ale wygląda to kosmicznie Smiley. Ogólnie to jest jakiś eksperymentalne wsparcie dla tej gry, więc się tutaj cudów nie spodziewam…
e) Direct3D – jest podobno jakiś patch który dodaje wsparcie pod to API ale ponoć tylko dla MATROXA G200? Jeszcze tego nie sprawdzałem.
Pytanie: Jest jakaś wersja Unreal’a Classic, która z buta wspiera te WSZYSTKIE API i nie trzeba nic doinstalowywać?

2 Unreal Gold
- Tutaj jest o tyle łatwiej, że wszystkie możliwe API są dostępne na dzień dobry, niektóre tylko trzeba „aktywować” w pliku.
a) Software – nie ma problemu
b) PowerSGL – niby można odpalić, ale gra się na nim nie uruchamia! Doświadczyłem już tego na Neon250 – żeby odpalić trzeba wgyrwać KernelEXa i pozmieniać jakieś tam wpisy…
c) Glide – w odróżnieniu od Unreal Classic, tutaj wszystko działa na natywnym API 3dfxa 
d) OpenGL – działa… ale NIE WIEM JAK! Tutaj już nie można zrobić tak jak w wersji Classic, że sobie podmieniasz pliki OpenGL32.dll w katalogu gry… nie wiem który plik za to odpowiada, albo po prostu gra jest zrobiona tak, że działa tylko na tym OpenGLu który siedzi w katolugu Windows/System? Przez to mogę odpalić tylko i wyłącznie Rendition na OpenGLu, bo nie chce ryć w katalogu systemowym i tam podmieniać dllki… Jakieś sugestie?
e) Direct3D – jest ale nie zdążyłem nic odpalić jeszcze…

Podsumowując, Unreal Classic pozwala na przetestowanie Software, PowerSGL, i OpenGL, za to mam problemu z GLIDE i nie wiem czy się da odpalić Direct3D, za to w wersji GOLD działa Software, Glide i Direct3D, za to trzeba się bawić żeby odpalić PowerSGL no i możliwości z OpenGLem mam ograniczone… Testy wolałbym wykonać tylko na jednej wersji gry, żeby było fair no ale jak widać mało się znam na zasadzie działania tej gierki... Po za tym, nie wiem nawet jak odpalić benchmarka w Unrealu Cheesy
  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
Callahan
VIP Member
*****
Offline



Posts: 8089
Location: Świętokrzyskie
Joined: 29. Mar 2014
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #69 - 23. Dec 2019 at 16:17
Print Post  
Opengl32.dll to nie ruszaj z Windows/system... to nie o to chodzi.
To jest systemowa obsługa OGL.
W rejestrze jest odpowiedni wpis z biblioteką od producenta karty...
z pamięci: hklm, software, Microsoft, Windows, current version, opengl
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0
PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920
Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/SCSI/YamahaXG/Win2000
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
 
IP Logged
 
Callahan
VIP Member
*****
Offline



Posts: 8089
Location: Świętokrzyskie
Joined: 29. Mar 2014
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #70 - 23. Dec 2019 at 16:19
Print Post  
A opengl32.dll od 3dfx to teoretycznie działają z danym glide3x.dll. Wsadzasz najnowsze ostanie glide i teoretycznie powinno obsługiwać wszystkie opengl32.dll w dół...
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0
PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920
Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/SCSI/YamahaXG/Win2000
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
 
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3061
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #71 - 23. Dec 2019 at 23:10
Print Post  
Ok. Czyli w folderze system nie ma sensu nic zmieniać bo i tak wszystko zapisane jest w rejestrze? Nawet jakbym podmienil opengl32.dll od rendition na opengl32.dll od 3dfxa to będzie konflikt bo nie edytowalem rejestru?  W Quakach 1,2,3 to jest prosta zabawa bo jak wrzucę opengl32.dll do folderu z gra to korzysta z niego a jesli tam nic nie ma to leci z tego systemowego. A w unreal gold czy ut jak to jest????
  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
Callahan
VIP Member
*****
Offline



Posts: 8089
Location: Świętokrzyskie
Joined: 29. Mar 2014
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #72 - 23. Dec 2019 at 23:42
Print Post  
W rejestrze masz zapisany sprzętowy renderer opengl, a w systemie masz składnik systemowy - windowsową implementację OGL(opengl32.dll).
Każda karta ma swój renderer np : 3dfx ma 3dfxogl.dll lub 3dfxvgl.dll jeśli to niżej niż V3, nvidia ma nvoglnt.dll, matrox ma np: g400icd.dll, s3 ma s3ogl.dll itd.
Nic nie komobinuj z opengl32.dll w windows/system jeśli zamierzasz używać różnych kart bo wysadzisz w powietrze systemowy interfejs OGL.
Zmieniaj wpisy w rejestrze wskazujący na dany renderer i restart. Możesz sobie je wyeksportować i klikać dany wpis do rejestru dla danej karty i restart.

Jak już to sprawdzałem - ale tylko dla 3dfx -że jeśli nie idzie w ogóle w opengl, nie widzi sprzętowego renderera tylko cały czas włącza się microsoft software renderer to można podmienić systemowy port OGL opengl32.dll na wersje OGL od 3dfx np: 3dfxogl.dll zmienić na opengl32.dll w windows/system... ALE, to tylko, gdy masz jedną kartę 3dfx i coś blokuje tryb opengl całkowicie.
Weź na rozum: jak wsadzisz 3dfxogl.dll jako port opengl.32.dll dla całego systemu to np karta nvidia nie ruszy na tym opengl. Będzie chciało renderować na 3dfxie... Sprawdź  Smiley
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0
PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920
Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/SCSI/YamahaXG/Win2000
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
 
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3061
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #73 - 24. Dec 2019 at 12:11
Print Post  
No dobra. Zrobię aktualnego backupa i będę się bawił 😊 a jak sprawa wygląda jeśli chodzi o Direct 3D? Gdzie to w rejestrze mogę edytować?
  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3061
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: RRedline, GLIDE i PowerSGL na jednym kompie?
Reply #74 - 08. Jan 2020 at 11:55
Print Post  
Zanim przejdę do porównania wydajności na poszczególnych kartach porównamy sobie jakość obrazu Smiley

Na początek gry/aplikacje pod D3D:

3D MARK 99
(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)

Rendition i 3DFX dają dobry obraz w 3D Mark99, PowerVR jednak sobie tutaj nie radzi...

BLOOD 2
(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)

Blood w software mode na Rendition wygląda najgorzej... Te kropki na Voodoo to oznaka, że karta umiera Sad

Jedi Knight
(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)

Gra wygląda podobnie na każdej karcie Smiley

Rollcage
(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)

Renditon w Rollcage sie nie spisał, może to wina sterowników? Gra nie pozwala na uruchomienie się bez akceleracji, ale za to jest GLIDE Cheesy


Half-Life
Surface
(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)

Ta gra daje dużo wybór jeśli chodzi o rendering Smiley

Under water
(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)

Quake III
(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)

Tutaj to dopiero jest kolorowo Wink W szoku jestem, że odpaliła na PowerVR, a jak ładnie wygląda na rendition widać poniżej:

(You need to Login or Register to view media files and links)


Czas na UNREAL

(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)


Co do samej gry to skorzystałem z dwóch patchy: 221 oraz 226.
Na 221 kończy się wsparcie dla PowerSGL, Glide działa D3D też, ale OpenGL to jakaś porażka... wersji 226 niby jest PowerSGL ale nie działa, OpenGL chodzi lepiej, ale też szału nie ma. w 226 stwierdzili chyba, że D3D nie potrzebuje cieni - wygląda to jakby zupełnie inna gra Cheesy

Odnośnie OpenGLa to odpaliłem tylko na rendition z ICD ze sterowników (1.1.5). Na PowerVR też "poszedł" na MiniGL od Techlanada - widać tą dyskotekę na przed ostatniej fortce poniżej Cheesy Na 3DFXie mi nie poszedł wcale w OpenGL ale za dużo się nie bawiłem... za dużo opcji Wink


(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)


Jest jeszcze nieoficjalny Patch 227 - budowany z myślą o nowszych kompach, tam ponoć OpenGL i D3D działają jak powinny. Nie sprawdzałem jeszcze bo chyba nie ma sensu z tak starymi grafami...

(You need to Login or Register to view media files and links)

(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)
(You need to Login or Register to view media files and links)

i na koniec najlepsze...

(You need to Login or Register to view media files and links)

Tak wyglada Wrapper GLIDE to RRedline w praktyce Tongue Bawił się ktoś tym kiedyś bo jak widać mi nie idzie? Cheesy
Może to przez to, że w kompie jest już karta z GLIDE Cheesy
  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1 ... 3 4 [5] 
Send TopicPrint
 
  « Board Index ‹ Board  ^Top