Page Index Toggle Pages: [1] 2  Send Topic
Hot Topic (More than 10 Replies) aż mi głupio pytać ... ale ... (Read 2551 times)
pescyn
Ex Member


aż mi głupio pytać ... ale ...
28. Oct 2015 at 13:42
 
jaki jest prosty i pewny sposób sprawdzenia poprawności działania SLI? - *tu wstawić śmiech widowni*
  
Back to top
 
IP Logged
 
Forsaken
Full Member
***
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 225
Joined: 06. Jul 2013
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #1 - 28. Oct 2015 at 15:18
 
Ja uruchamiam Quake'a w 1024x768. Przy jednej karcie nie odpala mi się.
  
Back to top
 
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3071
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #2 - 28. Oct 2015 at 18:47
 
Racja, wystarczy dowolna gra w rozdzielczości 1024x768 i jeśli się włączy bez zawiech i krzaczkó to działa Wink
  

"...ale najpierw zrozumcie mĆ³j bĆ³l"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
pescyn
Ex Member


Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #3 - 28. Oct 2015 at 19:10
 
hmm wygląda na to, że moje SLI na słowo zaczęło działać - bo SHOGO mi się w 1024x768 8 bit odpala Smiley - podziękował
  
Back to top
 
IP Logged
 
Rav85
Full Member
***
Offline



Posts: 329
Location: Warszawa
Joined: 23. Oct 2016
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #4 - 13. Nov 2016 at 22:37
 
A ja z ciekawości odpaliłem na 1 V2 8mb NFS iii w rozdzielczości 1024x768 , działało ale fps był z 5 klatek
  

Intel Pentium II 350 MHz | Asus P2B Rev 1.10 | 256MB PC 100 | S3 Trio 3D/2X 8MB AGP + Diamond Moster 3D II 8 MB | HDD 3GB + 10,2GB Seagate | DVD-ROM LG | SB 16 VIBRA |
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4256
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #5 - 13. Nov 2016 at 23:20
 
Shocked Jak to zrobiłeś? To na pewno nie idzie w software przypadkiem?
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #6 - 14. Nov 2016 at 00:21
 
Chyba w przypadku V1 bez potrójnego buforowania dało rade odpalić gry w 800x600 może w przypadku V2 też jest taka możliwość
  
Back to top
 
IP Logged
 
Tux
Full Member
***
Offline


"Gotta Go Fast!"

Posts: 404
Location: Wrocław
Joined: 02. Nov 2016
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #7 - 14. Nov 2016 at 01:40
 
Z tego co mi wiadomo to wbrew obiegowej opinii na pojedynczym Voodoo 2 też da się osiągnąć 1024x768, zresztą jak się zrobi proste obliczenia to spokojnie da się zmieścić to w buforze ramki. Jedyny problem może być z tym, że utracimy z-buffering wtedy mniejsza ilość gier może odpalić, z tego co wiem to NFS nie był tak wybredny jeżeli chodzi o istnienie bufora głębi Z. Tak więc to co napisał Rav85 może jak najbardziej być prawdą i wcale to nic nadzwyczajnego, biorąc pod uwagę że testował na NFS III.

Analogicznie jak z Voodoo 1, pamiętam jak uruchamiałem Descenta w 800x600 na standardowym Voodoo 1. Wink
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
Hey, ViRGE! I'm gonna Voodoo Rush you like a Savage!
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4256
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #8 - 14. Nov 2016 at 11:27
 
Wow, muszę wypróbować. Myślicie, że TR2 da radę?
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #9 - 14. Nov 2016 at 18:19
 
Myślę że nie dowiemy się dopóki nie sprawdzisz Smiley
  
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4256
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #10 - 14. Nov 2016 at 22:32
 
Sprawdziłem właśnie. Z wyłączonym buforem Z oraz potrójnym buforowaniem uruchamia się w 1024x768, ale menu jest zakrzaczone i nie widać obiektów - zupełnie bezużyteczne.
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #11 - 14. Nov 2016 at 22:42
 
Bufor Z oraz potrójne buforowanie można wyłączyć w opcjach gry czy karty?
  
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4256
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #12 - 14. Nov 2016 at 22:44
 
W opcjach gry
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
Tux
Full Member
***
Offline


"Gotta Go Fast!"

Posts: 404
Location: Wrocław
Joined: 02. Nov 2016
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #13 - 15. Nov 2016 at 00:26
 
Neo wrote on 14. Nov 2016 at 22:32:
Sprawdziłem właśnie. Z wyłączonym buforem Z oraz potrójnym buforowaniem uruchamia się w 1024x768, ale menu jest zakrzaczone i nie widać obiektów - zupełnie bezużyteczne.


W takim wypadku użyj nieoficjalnych sterowników (nie pamiętam już których), pozwalają ustawić rozdzielczość zbliżoną do 1024x768 z włączonym buforem głębi Z.
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
Hey, ViRGE! I'm gonna Voodoo Rush you like a Savage!
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4256
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: aż mi głupio pytać ... ale ...
Reply #14 - 15. Nov 2016 at 11:16
 
Nie no, 800x600 mi na tym sprzęcie wystarcza. Chciałem tylko z ciekawości sprawdzić, czy się da Wink
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: [1] 2 
Send Topic