pescyn Ex Member aż mi głupio pytać ... ale ... 28. Oct 2015 at 13:42 jaki jest prosty i pewny sposób sprawdzenia poprawności działania SLI? - *tu wstawić śmiech widowni* IP Logged
Forsaken Full Member Offline I Love YaBB 2.5 Posts: 225 Joined: 06. Jul 2013 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #1 - 28. Oct 2015 at 15:18 Ja uruchamiam Quake'a w 1024x768. Przy jednej karcie nie odpala mi się. IP Logged
VooDooMan Forum Moderator Offline Retro Martyr Posts: 3071 Location: Wielkopolska Joined: 30. May 2012 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #2 - 28. Oct 2015 at 18:47 Racja, wystarczy dowolna gra w rozdzielczości 1024x768 i jeśli się włączy bez zawiech i krzaczkó to działa "...ale najpierw zrozumcie mĆ³j bĆ³l" (You need to Login or Register to view media files and links) WWW Facebook YouTube IP Logged
pescyn Ex Member Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #3 - 28. Oct 2015 at 19:10 hmm wygląda na to, że moje SLI na słowo zaczęło działać - bo SHOGO mi się w 1024x768 8 bit odpala - podziękował IP Logged
Rav85 Full Member Offline Posts: 329 Location: Warszawa Joined: 23. Oct 2016 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #4 - 13. Nov 2016 at 22:37 A ja z ciekawości odpaliłem na 1 V2 8mb NFS iii w rozdzielczości 1024x768 , działało ale fps był z 5 klatek Intel Pentium II 350 MHz | Asus P2B Rev 1.10 | 256MB PC 100 | S3 Trio 3D/2X 8MB AGP + Diamond Moster 3D II 8 MB | HDD 3GB + 10,2GB Seagate | DVD-ROM LG | SB 16 VIBRA | IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4257 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #5 - 13. Nov 2016 at 23:20 Jak to zrobiłeś? To na pewno nie idzie w software przypadkiem? DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #6 - 14. Nov 2016 at 00:21 Chyba w przypadku V1 bez potrójnego buforowania dało rade odpalić gry w 800x600 może w przypadku V2 też jest taka możliwość IP Logged
Tux Full Member Offline "Gotta Go Fast!" Posts: 404 Location: Wrocław Joined: 02. Nov 2016 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #7 - 14. Nov 2016 at 01:40 Z tego co mi wiadomo to wbrew obiegowej opinii na pojedynczym Voodoo 2 też da się osiągnąć 1024x768, zresztą jak się zrobi proste obliczenia to spokojnie da się zmieścić to w buforze ramki. Jedyny problem może być z tym, że utracimy z-buffering wtedy mniejsza ilość gier może odpalić, z tego co wiem to NFS nie był tak wybredny jeżeli chodzi o istnienie bufora głębi Z. Tak więc to co napisał Rav85 może jak najbardziej być prawdą i wcale to nic nadzwyczajnego, biorąc pod uwagę że testował na NFS III. Analogicznie jak z Voodoo 1, pamiętam jak uruchamiałem Descenta w 800x600 na standardowym Voodoo 1. (You need to Login or Register to view media files and links)Hey, ViRGE! I'm gonna Voodoo Rush you like a Savage! IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4257 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #8 - 14. Nov 2016 at 11:27 Wow, muszę wypróbować. Myślicie, że TR2 da radę? DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #9 - 14. Nov 2016 at 18:19 Myślę że nie dowiemy się dopóki nie sprawdzisz IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4257 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #10 - 14. Nov 2016 at 22:32 Sprawdziłem właśnie. Z wyłączonym buforem Z oraz potrójnym buforowaniem uruchamia się w 1024x768, ale menu jest zakrzaczone i nie widać obiektów - zupełnie bezużyteczne. DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #11 - 14. Nov 2016 at 22:42 Bufor Z oraz potrójne buforowanie można wyłączyć w opcjach gry czy karty? IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4257 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #12 - 14. Nov 2016 at 22:44 W opcjach gry DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
Tux Full Member Offline "Gotta Go Fast!" Posts: 404 Location: Wrocław Joined: 02. Nov 2016 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #13 - 15. Nov 2016 at 00:26 Neo wrote on 14. Nov 2016 at 22:32:Sprawdziłem właśnie. Z wyłączonym buforem Z oraz potrójnym buforowaniem uruchamia się w 1024x768, ale menu jest zakrzaczone i nie widać obiektów - zupełnie bezużyteczne. W takim wypadku użyj nieoficjalnych sterowników (nie pamiętam już których), pozwalają ustawić rozdzielczość zbliżoną do 1024x768 z włączonym buforem głębi Z. (You need to Login or Register to view media files and links)Hey, ViRGE! I'm gonna Voodoo Rush you like a Savage! IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4257 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: aż mi głupio pytać ... ale ... Reply #14 - 15. Nov 2016 at 11:16 Nie no, 800x600 mi na tym sprzęcie wystarcza. Chciałem tylko z ciekawości sprawdzić, czy się da DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged