Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #225 - 15. Jan 2017 at 22:12 Jeszcze dodam, że mam zwykle 33-48 fps w 800x600, ale przy gęstszej wymianie ognia spada lekko poniżej 20. I ta gra na prawdę bardzo lubi Voodoo - lata temu na Vancie miałem znacznie gorszą wydajność przy Celku 450. Piszą też, że S3 Metal API też się świetnie sprawdza, ale nigdy nie miałem Savage'a by to sprawdzić. Direct3D nie był zbyt dobrze zaimplementowany. DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #226 - 15. Jan 2017 at 22:14 Wstyd mówić ale nie wiem jak to zrobić Sprawdzę jeszcze jedną rzecz IP Logged
sajmon Forum Administrator Offline Old games! Posts: 3635 Location: Czeladź / ÅšlÄ…sk Joined: 22. Mar 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #227 - 15. Jan 2017 at 22:20 Kurde faktycznie , po wyłączeniu mam 600 fps na fx8320 i gtx650ti boost (You need to Login or Register to view media files and links) IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #228 - 15. Jan 2017 at 22:22 Zrobione, jest 60 fps @Neo Unreal był pisany z myślą o glide, D3D dodano później. Na savage przy użyciu MeTaL gra wygląda najlepiej moim zdaniem i jest szybsza niż przy użyciu D3D @Callahan Sprawdziłbyś czy teraz jest ok u mnie z fps? IP Logged
sajmon Forum Administrator Offline Old games! Posts: 3635 Location: Czeladź / ÅšlÄ…sk Joined: 22. Mar 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #229 - 15. Jan 2017 at 22:33 no ale to sobie sam mozesz sprawdzić (You need to Login or Register to view media files and links) IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #230 - 15. Jan 2017 at 22:37 Właśnie wprawdziłem i nie wiem o co chodzi, zmniejszyłem lekko detale, wyłączyłem AA itd i jest 30 fps i szarpie ;/ I teraz mozilla znów laguje IP Logged
Callahan 3dfx Friends Offline Posts: 8144 Location: Świętokrzyskie Joined: 29. Mar 2014 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #231 - 15. Jan 2017 at 22:43 Ewidentnie muszę maszynę na V3 3500/gf2ti/gf3 z czymś >400MHz do tego złożyć. Mam k6/2+ 570. 60fps to musi być do Unreala. Nic tam żadne 30... (You need to Login or Register to view media files and links)HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/73GB 15k + Panasonic DVD-RAM/SCSI/YamahaXG/Win2000VS440FX P2-ODP/128MB/2940U2W+18GB 10k+Yamaha x8/SCSI/SB16/W98SE IP Logged
sajmon Forum Administrator Offline Old games! Posts: 3635 Location: Czeladź / ÅšlÄ…sk Joined: 22. Mar 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #232 - 15. Jan 2017 at 22:50 no sprawdzałem u siebie testowo .Na 25 fps gra się ...bardzo spokojnie bez biegania ,jednak 60 fps jest lepsze (You need to Login or Register to view media files and links) IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #233 - 15. Jan 2017 at 22:53 Marudzisz Mnie się tam gra komfortowo, jak jest powyżej 30 jest już git. Można jeszcze w opcjach ustawić min desired framerate, wtedy dynamicznie ogranicza efekty jak wydajność spada poniżej ustawionego progu. DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
barwniak Senior Member Offline Universe Entrophy Posts: 2228 Joined: 18. Nov 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #234 - 15. Jan 2017 at 22:58 MarianX wrote on 15. Jan 2017 at 22:37:Właśnie wprawdziłem i nie wiem o co chodzi, zmniejszyłem lekko detale, wyłączyłem AA itd i jest 30 fps i szarpie ;/ I teraz mozilla znów laguje W Catalistach nie baw się w ustawieniach Globalnych, tylko w zakładce Ustawienia aplikacji 3D. Masz tam profile aplikacji. Ustaw sobie profil. IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #235 - 15. Jan 2017 at 23:00 Chodzi o to że łapie 30-40 fps, ale ciąglę, powiedzmy że co sekundę ale trudno ocenić są szarpnięcią. Do tego lag myszy która reaguje na ruch dopiero po chwili i co dziwne po wyjściu z gry laguje mi mozilla, przewija stronę po chwilce po pokręceniu kółkiem. Sprawdzę UT na innym renderze bo chyba tu coś namieszałem IP Logged
barwniak Senior Member Offline Universe Entrophy Posts: 2228 Joined: 18. Nov 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #236 - 15. Jan 2017 at 23:05 @MarianX Moja rade jest taka, wejdź do Catalistów i ustaw Globalnie domyślnie. Następnie wejdź do ustawień aplikacji 3d i tam utwórz profil UT, gdzie włączysz synchronizację pionową. IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #237 - 15. Jan 2017 at 23:16 Mam dość tego badziewia, było stałe 60fps, wyłączyłem synchronizację a min framerate w grze ustawiłem na 60. Po wyjściu z gry włączyłem catalysty by zapamiętać co i jak jest porobione. Po wejściu do gry lagi a nic nie zmieniałem IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #238 - 15. Jan 2017 at 23:20 Dobra jest, wiem o co kaman. Ja i te moje problemy sprzętowo-programowe EDIT: to może rundacza przed snem? IP Logged
Batyra VIP Member Offline collection.batyra.pl Posts: 7067 Location: Lublin Joined: 11. Jul 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #239 - 16. Jan 2017 at 12:51 Panowie... zadam kilka głupich pytań - ale może mi pomożecie... bo chętnie bym z Wami pograł. 1. Czy go da się odpalić na "zwykłym" współczesnym sprzęcie? 2. Jakie są wymagania UT? Bo ja w socket 7 siedzę więc nie wiem czy to nie jest inna epoka... Mogę dac np. K6-2 500 (bo k6 2+ chce oszczędzać) i do tegoo V2 3500 lub V5 5500... da to radę? 3. Ile ramu? 256 będzie ok? 4. Winda 95 może być? 5. W retro-pokoju mam router wiec "retro" kompa bym kablem połączył... czy potrzebuję jakiejś specjalnej karty sieciowej? jaka "normalna" karta sieciowa na PCI byłaby potrzeba.. Dzięki WWW IP Logged