Page Index Toggle Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 50 Send Topic
Very Hot Topic (More than 25 Replies) Multiplayer na retro kto wchodzi ? (Read 51508 times)
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4266
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #225 - 15. Jan 2017 at 22:12
 
Jeszcze dodam, że mam zwykle 33-48 fps w 800x600, ale przy gęstszej wymianie ognia spada lekko poniżej 20. I ta gra na prawdę bardzo lubi Voodoo - lata temu na Vancie miałem znacznie gorszą wydajność przy Celku 450. Piszą też, że S3 Metal API też się świetnie sprawdza, ale nigdy nie miałem Savage'a by to sprawdzić. Direct3D nie był zbyt dobrze zaimplementowany.
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #226 - 15. Jan 2017 at 22:14
 
Wstyd mówić ale nie wiem jak to zrobić Tongue Sprawdzę jeszcze jedną rzecz
  
Back to top
 
IP Logged
 
sajmon
Forum Administrator
******
Offline


Old games!

Posts: 3635
Location: Czeladź / Śląsk
Joined: 22. Mar 2016
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #227 - 15. Jan 2017 at 22:20
 
Kurde faktycznie , po wyłączeniu mam 600 fps na fx8320 i gtx650ti boost
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #228 - 15. Jan 2017 at 22:22
 
Zrobione, jest 60 fps Wink

@Neo
Unreal był pisany z myślą o glide, D3D dodano później. Na savage przy użyciu MeTaL gra wygląda najlepiej moim zdaniem i jest szybsza niż przy użyciu D3D

@Callahan
Sprawdziłbyś czy teraz jest ok u mnie z fps?
  
Back to top
 
IP Logged
 
sajmon
Forum Administrator
******
Offline


Old games!

Posts: 3635
Location: Czeladź / Śląsk
Joined: 22. Mar 2016
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #229 - 15. Jan 2017 at 22:33
 
no ale to sobie sam mozesz sprawdzić
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #230 - 15. Jan 2017 at 22:37
 
Właśnie wprawdziłem i nie wiem o co chodzi, zmniejszyłem lekko detale, wyłączyłem AA itd i jest 30 fps i szarpie ;/ I teraz mozilla znów laguje
  
Back to top
 
IP Logged
 
Callahan
3dfx Friends
*****
Offline



Posts: 8144
Location: Świętokrzyskie
Joined: 29. Mar 2014
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #231 - 15. Jan 2017 at 22:43
 
Ewidentnie muszę maszynę na V3 3500/gf2ti/gf3 z czymś >400MHz do tego złożyć. Mam k6/2+ 570.
60fps to musi być do Unreala. Nic tam żadne 30...
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0
PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920
Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/73GB 15k + Panasonic DVD-RAM/SCSI/YamahaXG/Win2000
VS440FX P2-ODP/128MB/2940U2W+18GB 10k+Yamaha x8/SCSI/SB16/W98SE
Back to top
 
IP Logged
 
sajmon
Forum Administrator
******
Offline


Old games!

Posts: 3635
Location: Czeladź / Śląsk
Joined: 22. Mar 2016
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #232 - 15. Jan 2017 at 22:50
 
no sprawdzałem u siebie testowo .Na 25 fps gra się ...bardzo spokojnie bez biegania ,jednak 60 fps jest lepsze
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4266
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #233 - 15. Jan 2017 at 22:53
 
Marudzisz Tongue Mnie się tam gra komfortowo, jak jest powyżej 30 jest już git. Można jeszcze w opcjach ustawić min desired framerate, wtedy dynamicznie ogranicza efekty jak wydajność spada poniżej ustawionego progu.
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
barwniak
Senior Member
****
Offline


Universe Entrophy

Posts: 2228
Joined: 18. Nov 2016
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #234 - 15. Jan 2017 at 22:58
 
MarianX wrote on 15. Jan 2017 at 22:37:
Właśnie wprawdziłem i nie wiem o co chodzi, zmniejszyłem lekko detale, wyłączyłem AA itd i jest 30 fps i szarpie ;/ I teraz mozilla znów laguje


W Catalistach nie baw się w ustawieniach Globalnych, tylko w zakładce Ustawienia aplikacji 3D. Masz tam profile aplikacji. Ustaw sobie profil.
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #235 - 15. Jan 2017 at 23:00
 
Chodzi o to że łapie 30-40 fps, ale ciąglę, powiedzmy że co sekundę ale trudno ocenić są szarpnięcią. Do tego lag myszy która reaguje na ruch dopiero po chwili i co dziwne po wyjściu z gry laguje mi mozilla, przewija stronę po chwilce po pokręceniu kółkiem. Sprawdzę UT na innym renderze bo chyba tu coś namieszałem
  
Back to top
 
IP Logged
 
barwniak
Senior Member
****
Offline


Universe Entrophy

Posts: 2228
Joined: 18. Nov 2016
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #236 - 15. Jan 2017 at 23:05
 
@MarianX
Moja rade jest taka, wejdź do Catalistów i ustaw Globalnie domyślnie. Następnie wejdź do ustawień aplikacji 3d i tam utwórz profil UT, gdzie włączysz synchronizację pionową.
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #237 - 15. Jan 2017 at 23:16
 
Mam dość tego badziewia, było stałe 60fps, wyłączyłem synchronizację a min framerate w grze ustawiłem na 60. Po wyjściu z gry włączyłem catalysty by zapamiętać co i jak jest porobione. Po wejściu do gry lagi a nic nie zmieniałem
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #238 - 15. Jan 2017 at 23:20
 
Dobra jest, wiem o co kaman. Ja i te moje problemy sprzętowo-programowe Tongue

EDIT:
to może rundacza przed snem?
  
Back to top
 
IP Logged
 
Batyra
VIP Member
*****
Offline


collection.batyra.pl

Posts: 7067
Location: Lublin
Joined: 11. Jul 2016
Gender: Male
Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ?
Reply #239 - 16. Jan 2017 at 12:51
 
Panowie... zadam kilka głupich pytań - ale może mi pomożecie... bo chętnie bym z Wami pograł.

1. Czy go da się odpalić na "zwykłym" współczesnym sprzęcie?
2. Jakie są wymagania UT? Bo ja w socket 7 siedzę więc nie wiem czy to nie jest inna epoka... Mogę dac np. K6-2 500 (bo k6 2+ chce oszczędzać) i do tegoo V2 3500 lub V5 5500... da to radę?
3. Ile ramu? 256 będzie ok?
4. Winda 95 może być?
5. W retro-pokoju mam router wiec "retro" kompa bym kablem połączył... czy potrzebuję jakiejś specjalnej karty sieciowej? jaka "normalna" karta sieciowa na PCI byłaby potrzeba..

Dzięki  Smiley
  
Back to top
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 50
Send Topic