Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #540 - 05. Jun 2017 at 19:28 A może by tak w Counter Strike'a 1.5 : DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
barwniak Senior Member Offline Universe Entrophy Posts: 2228 Joined: 18. Nov 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #541 - 06. Jun 2017 at 19:30 A to jest free jak UT? IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #542 - 07. Jun 2017 at 00:25 A nie wiem właściwie. Wersja już mocno przestarzała, a mody chyba ogólnie zwykle są free... W tym przypadku wypadało by legalnie posiadać Half Life'a, ale szczerze się nad tym głębiej nie zastanawiałem. Valve już oddałem należne, choćby w tytułach kupionych i nie granych (które grane w przyszłości też nie będą), więc moje sumienie jest czyste I wątpię, by ta wersja była jeszcze gdziekolwiek do kupienia - widziałem tylko 1.6 i nowsze na silniku Source. DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #543 - 08. Jun 2017 at 09:27 Nikt już nie gra online na retro? Come on DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #544 - 08. Jun 2017 at 09:38 A może jakiś inny gatunek gier? IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #545 - 08. Jun 2017 at 10:22 Diablo Hellfire, Diablo 2, Red Alert, Total Annihilation? Jazz Jackrabbit 2 ? O, albo ReVolt DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
Batyra VIP Member Offline collection.batyra.pl Posts: 7067 Location: Lublin Joined: 11. Jul 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #546 - 08. Jun 2017 at 10:27 DIABLO!!!! WWW IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #547 - 08. Jun 2017 at 10:56 Które? I kiedy? Oraz kto ma zewnętrzne IP, albo przyjazny router żeby zaserwować? DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #548 - 26. Jul 2017 at 23:31 Próbuję po raz drugi ogarnąć port forwarding dla UT. Stawiam testowo dedykowany serwer na rakiecie. Mógłby ktoś sprawdzić, czy go widać? 209.93.19.138 DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #549 - 26. Jul 2017 at 23:44 Już instaluję UT. Wbijać tak samo jak kiedyś czy procedura jest inna? IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #550 - 26. Jul 2017 at 23:46 Postawiłem testowy serwer dedykowany na współczesnym (w miarę) kompie. Jest bez hasła. Jeśli dobrze skonfigurowałem router, to powinno wejść na to IP bez problemu. DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #551 - 26. Jul 2017 at 23:56 Wyskakuje: "niezgodność wersji dla pakietu engine" moja wersja jest z płyty anthology 4.36 IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #552 - 26. Jul 2017 at 23:59 Hmm to ta sama co wcześniej miałem. ALE serwer jest widoczny, a to wielki sukces Chyba mieliśmy ten problem z wersją już wcześniej? Jakieś pliki Callahan podmieniał? Zapomniałem już. Na pewno do rozwiązania Dobra, spadam na dzisiaj, obadamy co z tą wersją jutro. Jak ktoś se przypomni to niech pisze DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #553 - 27. Jul 2017 at 00:03 U mnie ta sama wersja co zawsze więc pewnie coś z pliczkami. Był taki problem ale kompletnie nie pamiętam rozwiązania IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4266 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Multiplayer na retro kto wchodzi ? Reply #554 - 27. Jul 2017 at 00:39 Może o wersję językową chodzi? Ja mam.angielską. Muszę na retro znowu zainstalować, ciekaw jestem czy wogóle będzie się dało grać na MMXie... Ale.skoro już ogarnąłem kwestię serwowania, to możemy też pograć w coś inmego DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged