Page Index Toggle Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Send Topic
Very Hot Topic (More than 25 Replies) Benchmarki retro grafik 3D (Read 14914 times)
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #150 - 25. Nov 2018 at 23:26
 
Skout wygląda dużo lepiej chociaż jest mniej fps. Zapomniałem odpalić Redline Racer. Ogólnie S3 wypada lepiej ale w innych grach sytuacja może być odwrotna. Dowiedziałem się że obie laguny jakie mam pracują z różnymi zegarami natomiast chipy S3 Trio3D/2X w wersjach 86c362 i 86c368 w takich samych wariantach prawdopodobnie mają różne zegary Smiley
  

skout_001.JPG ( 64 KB | 21 Downloads )
Back to top
 
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3076
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #151 - 25. Nov 2018 at 23:35
 
Świetna robota Marian! Nie znam tych wszystkich gierek Tongue Mogłbyś wypisąć pełne nazwy i ewnetualnie rok ich wypuszczenia? Cheesy

To jakie wnioski w końcu? która gorsza? :p

Ty frapsem te fpsy mierzysz, czy tak na oko? Grin
  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #152 - 25. Nov 2018 at 23:56
 
Fpsy mierzę organoleptycznie Smiley Lepiej grało się na karcie S3 no i gry wyglądały lepiej chociaż obu kartom do dna sporo brakuje. Zawsze w coś się pogra ale na każdej karcie w coś innego Smiley

Mam kolekcję starych demek do testów. Mogę jutro dokładnie opisać czego używałem
  
Back to top
 
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3076
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #153 - 26. Nov 2018 at 00:04
 
aaaa czyli to w jednostkach Mariana też jest mierzone Cheesy Rozumiem, rozumiem Grin hehe

Super! Cheesy Pościągam sobie też niektóre demka, bo wyglądają ciekawie Wink
  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4264
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #154 - 26. Nov 2018 at 14:16
 
Ale ten wybuch na Lagunie wygląda bardzo ciekawie - tak w stylu GTA 1 Grin
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
Callahan
3dfx Friends
*****
Offline



Posts: 8139
Location: Świętokrzyskie
Joined: 29. Mar 2014
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #155 - 30. Dec 2018 at 20:58
 
Ile G400MAX powinien wydygać z P3-866 na XP w 3Dm2001SE?
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0
PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920
Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/73GB 15k + Panasonic DVD-RAM/SCSI/YamahaXG/Win2000
VS440FX P2-ODP/128MB/2940U2W+18GB 10k+Yamaha x8/SCSI/SB16/W98SE
Back to top
 
IP Logged
 
VooDooMan
Forum Moderator
*****
Offline


Retro Martyr

Posts: 3076
Location: Wielkopolska
Joined: 30. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #156 - 30. Dec 2018 at 21:23
 
Nie wiem dokładnie, ale szacuje że gdzieś około 1200 - 1300 puntków.

Tutaj masz moje osiągi na SL6BY


DMARK2001 PROJECT FILE

PROJECT
Name      My Benchmark
Description      
Registration Name      
Registration Key      
3DMark Version      330

DISPLAY
Platform      Matrox Millennium G400 DualHead Max - English
CPU Optimization      D3D Software T&L
Width      1024
Height      768
Depth      32 bit
Z-Buffering      32 bit
Texture Format      32 bit
Buffering      Double
Refresh Rate      Default
FSAA Mode      None

OPTIONS
Show Title Screens      Yes
Continuous Benchmark      No
Benchmark Run Count      1
Demo Sounds Enabled      Yes
Continuous Demo      No
Game Sound Effects Enabled      Yes
Game Music Enabled      Yes
Game Detail Level      Low

RESULTS
3DMark Score      1868
Game 1 - Car Chase - Low Detail      34.4 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail      14.8 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail      27.9 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail      11.4 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail      33.4 fps
Game 3 - Lobby - High Detail      19.4 fps
Game 4 - Nature      Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing)      140.2 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing)      176.3 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light)      3.5 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights)      2.1 MTriangles/s
Environment Bump Mapping      23.1 fps
DOT3 Bump Mapping      Not supported by hardware
Vertex Shader      22.7 fps
Pixel Shader      Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader      Not supported by hardware
Point Sprites      1.4 MSprites/s

SYSTEM INFO

System Info Version      2.2
Installation ID      0x00000000
OEM ID      

CPU INFO
CENTRAL PROCESSING UNITS
Manufacturer      Intel
Family      Celeron(tm)
Internal Clock      1.41 GHz
Internal Clock Maximum      1.41 GHz
External Clock      133 MHz
Socket Designation      Socket 370
Type      <unknown>
Upgrade      ZIF Socket
Capabilities      MMX, CMov, RDTSC, SSE
Version      Intel Pentium III
CPUID      0x000006b4

CACHES
Level      1
Capacity      32 KB
Type      Internal
Type Details      Synchronous
Error Correction Type      <unknown>
Associativity      <unknown>

Level      2
Capacity      512 KB
Type      External
Type Details      Synchronous
Error Correction Type      <unknown>
Associativity      <unknown>

DIRECTX INFO
DirectX Version      8.1

DIRECTDRAW INFO
DirectDraw Version      4.08.01.0881

DISPLAY DEVICES
Description      Główny sterownik ekranu
Manufacturer      Matrox Graphics Inc.
Name      Matrox Millennium G400 DualHead Max - English
Total Local Video Memory      32 MB
Total Local Texture Memory      32 MB
Total AGP Memory      25 MB
Display Driver      G400.drv
Display Driver Version      4.12.01.1700
Driver WHQL Certified      No
Max Texture Width      2048
Max Texture Height      2048
Max User Clipping Planes      0
Max Active Hardware Lights      0
Max Texture Blending Stages      3
Textures In Single Pass      3
Vertex Shader Version      N/A
Pixel Shader Version      N/A
Max Vertex Blend Matrices      0
Max Texture Coordinates      8
Vendor ID      0x102b
Device ID      0x0525
Sub-System ID      0x217d102b
Revision      0x04
  

"...ale najpierw zrozumcie mój ból"
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
IP Logged
 
Callahan
3dfx Friends
*****
Offline



Posts: 8139
Location: Świętokrzyskie
Joined: 29. Mar 2014
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #157 - 30. Dec 2018 at 22:32
 
Aha.... to mi normalnie wyszło- 1390pts. Ok.
  

(You need to Login or Register to view media files and links)
HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0
PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920
Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/73GB 15k + Panasonic DVD-RAM/SCSI/YamahaXG/Win2000
VS440FX P2-ODP/128MB/2940U2W+18GB 10k+Yamaha x8/SCSI/SB16/W98SE
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #158 - 12. Aug 2019 at 22:04
 
Cześć
Opiszę wrażenia z dzisiejszych ekspresowych testów KyroII. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, karta rakieta Smiley nie ma TnL, fillrate ma słabszy niż GF2MX, przepustowością pamięci też nie grzeszy ale sieka lux. Nie zapisałem wyników z 3Dm2000 ale na sterownikach 1.6 w 640x480 wyskoczyło ~4200 pkt, natomiast 2.01.21.0007 (chyba ostatnie) wbiły 4800 pkt a fillrate wzrósł dwukrotnie. Quake 3 w ustawieniach High w rozdziałce 1024x768 wyrzucił 83fps, natomiast 1280x1024 z pozostałymi detalami wykręconymi na maksa pokazało 51 fps. W UT w trybach OpenGL oraz Direct3D w 1024x768 gra się bardzo przyjemnie, test polegał na graniu Cool

Na koniec mój ulubiony 3Dmark99. Poprawnie działają tylko testy race i fps. Wszystkie pozostałe działają identycznie, pokazuje się obrazek testu np kafelki renderowania tekstur, wisi przez 5 sekund, jakieś krzaki i znów obrazek i tak do samego końca. Benchmark trwał ok pół godziny zamiast ~7 minut i pokazywał najróżniejsze cuda. 10 ostatnich testów z tabeli to jakiś żart Cheesy #virgeskopałkyro
  

ogl.jpg ( 226 KB | 13 Downloads )
d3d.jpg ( 238 KB | 7 Downloads )
giants.jpg ( 121 KB | 7 Downloads )
quake2.jpg ( 129 KB | 6 Downloads )
3dm99.jpg ( 129 KB | 8 Downloads )
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4264
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #159 - 12. Aug 2019 at 22:30
 
Wow, świetne! Aż się chce zapolować na takiego :Smiley
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #160 - 12. Aug 2019 at 22:49
 
Testowałem kartę na PIII-866 i jestem niemal pewny że może być lepiej. Delikatnie poczytałem co mówią internety i wychodzi na to że karta jest w okolicach GF2 GTS Cheesy ale muszę jeszcze poczytać i zmusić się do testowania dżiforsów. Do tego zapomniałem dodać że karta działa tylko w trybie AGPx2, by wycisnąć AGPx4 należy zrobić jakiś mod lutownicą ale nie ma po co. Karty nVidii ~GF2 wypadają słabo ze swoimi liczbami i bajerami w porównaniu do takiego Kyro bez TnL i z archaicznym trybem AGP. Jest moc Smiley
  
Back to top
 
IP Logged
 
KGB
Senior Member
****
Offline


Kyro - HE NEVER SLEEPS

Posts: 1062
Joined: 03. Sep 2019
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #161 - 07. Sep 2019 at 01:22
 
MarianX wrote on 13. Sep 2018 at 20:19:
Jest manual, chyba 125/125 Grin
(You need to Login or Register to view media files and links)

125MHz to nie widzialem, a przejrzalem sporo biosow do S3D kilka lat temu,
w jednym widzialem 120MHz i mocno sie zdziwilem, bo reszta to najczesciej 100 ,czasem 110,
moj S3D jest taktowany 100/100, poprzedni to byl blizniak z inna naklejka i tez 100/100 ,wersja SDRAM 10ns ,a ten terazniejszy to nie pamietam (musialbym sprawdzic,ale gdziez zakopany lezy),
ten kiedys szedl 110/110 i nic wiecej, a terazniejszego chyba nawet nie sprawdzalem pod tym wzgledem,

w kazdym razie ta instrukcja jest troche chaotyczna, niby do konkretnej karty, czyli 8mb SGRAM AGP ,a opis to raczej ogolnych mozliwosci ukladu, bo jest i AGP i PCI, pamieci to SGRAM i SDRAM ,pojemnosc 2, 4 lub 8mb,
szyna 64-bit, a na diagramie 128-bit ,co z kolei jest zwyklym bledem,
pamieci opisane jako 125MHz i wypelnianie pixelami tez sugeruje 125MHz na ukladzie ,ale tyle po prostu zakladalo S3 dla mocniejszych wersji, ktorych chyba nikt nie widzial,
sam jestem ciekaw jakie taktowanie ma ten Titan5000, ale to trzeba sprawdzic pstripem

co do wynikow w 3Dm99 to znalazlem kartke  Cool
nie pamietam dokladnie na jakim procu robilem testy, chyba na Palomino 1700+  z DDR266 , win98se :
S3D sterownik standardowy 2551 pkt  ,game1 28.9 fps ,game2 23.0 fps
S3D sterownik fachmana 3034 pkt, 35.0 fps , 27.7 fps
Savage4  4693 pkt , 47.5 fps , 46.4 fps
RagePRO  1107 pkt , 12.2 fps , 10.1 fps
riva128    1548 pkt , 16.0 fps , 15.0 fps
V3-2k     6541 pkt , 60.3 fps , 71.5 fps
Kyro1    11650 pkt , 126.9 fps , 107.7 fps
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #162 - 16. Sep 2019 at 21:54
 
Dziś mam mały teścik sisa 6326 (chyba) zintegrowanego w chipsecie sis 530 na płycie GA-5SSM. Ram przydzielony z ramu, 8MB/100 MHz czyli max co można. Procek testowy to Cyrix MII-300GP czyli 233 MHz, nie wiem jaki jest intelowski odpowiednik ale obstawiam że w najlepszym wypadku procek łapał się na minimum w testowanych przeze mnie grach. Do poprawy na mocniejszym CPU... kiedyś Wink

Żadna gierka nie śmigała w 640x480 na standardowych ustawieniach poza pongiem który był całkiem grywalny Smiley Nie ma OpenGL, D3D tylko wygląda ładnie. Nie ma różnicy w wydajności DX6/DX7 z 128ram/z 64ram a płyta cachuje tylko 64MB pamięci Grin
  

3dmarek69xD.jpg ( 131 KB | 1 Download )
avp.jpg ( 90 KB | 3 Downloads )
evolva.jpg ( 117 KB | 3 Downloads )
gta2.jpg ( 136 KB | 3 Downloads )
pong.jpg ( 66 KB | 4 Downloads )
revolt.jpg ( 92 KB | 3 Downloads )
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4264
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #163 - 16. Sep 2019 at 23:49
 
No ten procek to pod względem FPU okolice Pentium 100 Wink
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
KGB
Senior Member
****
Offline


Kyro - HE NEVER SLEEPS

Posts: 1062
Joined: 03. Sep 2019
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #164 - 17. Sep 2019 at 00:17
 
Neo wrote on 16. Sep 2019 at 23:49:
No ten procek to pod względem FPU okolice Pentium 100 Wink

nie przesadzaj, bo zaczne szukac kartek, zeby podac dosc dokladne wyniki  Cheesy
jest zdecydowanie wiecej niz 100, chyba wiecej niz 150
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22
Send Topic