Page Index Toggle Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Send Topic
Very Hot Topic (More than 25 Replies) Benchmarki retro grafik 3D (Read 14868 times)
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4264
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #165 - 17. Sep 2019 at 09:51
 
Cyrix miał FPU niewiele wydajniejsze od 486. Skoro Cx5x86-100 wypada w okolicach Pentium 60, to przy 233 MHz bym obstawiał no dobrze może więcej niż P100, ale nie więcej niż 133. Dokładne wyniki były by bardzo mile widziane Tongue
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #166 - 17. Sep 2019 at 10:01
 
Hhehehe Shocked To testy zrobiłem xD Do poprawy z mocniejszym prockiem, wszystkie gry poza pongiem wymagały czegoś mocniejszego niż P200 Tongue
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #167 - 17. Sep 2019 at 10:32
 
Tu jest ładny test, pewnie jest więcej materiału ale chwilowo nie mogę poszukać. Quake mówi że wydajność tego cyrixa jest o włos większa od P150 Grin

(You need to Login or Register to view media files and links)
  
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4264
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #168 - 17. Sep 2019 at 10:36
 
A to zwracam honor. Ten już wygląda faktycznie nieźle, ale zobacz w tabeli jak 6x86 stoją Wink
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
kazeobi
3dfx Friends
*****
Offline



Posts: 3345
Location: Warszawa
Joined: 14. Jan 2017
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #169 - 17. Sep 2019 at 10:45
 
Cyrixy strasznie nie lubily Quake.
  
Back to top
 
IP Logged
 
KGB
Senior Member
****
Offline


Kyro - HE NEVER SLEEPS

Posts: 1062
Joined: 03. Sep 2019
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #170 - 17. Sep 2019 at 11:22
 
Neo wrote on 17. Sep 2019 at 10:36:
A to zwracam honor. Ten już wygląda faktycznie nieźle, ale zobacz w tabeli jak 6x86 stoją

to Q1, ktory wyjatkowo lubi sie z Pentium, chociaz dziwi mnie wysoka pozycja Winchipa2, ktory wydajnym FPU nie grzeszy,
Cyrixy 6x86 stoja slabo, ale juz 6x86MX sa proporcjonalnie do zegara z MII - ogolnie procesory z MMX maja wyzsze pozycje, aczkolwiek jest jakas anomalia miedzy K6 166 a 233 (tylko 10% roznicy)

mam kilka wynikow z 3dmarka i superPi, ale mam zamiar powtorzyc testy i dolozyc do nich Q1 i moze Q2 (jezeli w demo da sie odpalic timedemo  Huh)
CPU ; 3Dmark2k ; 3Dmark99 ; superPi
P200MMX  ; 24 ; 1435 ; 67s
P200S       ; -  ; 1357 ; 70s
6x86MX     ; 19 ; 958  ; 72s    =200MHz
6x86MX     ; 21 ; 1101 ; 64s    =233MHz
K6-200      ; 24 ; 1130 ; 70s   
K6-233      ; 26 ; 1305 ; 63s
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #171 - 17. Sep 2019 at 18:03
 
Q2 w sofcie jest już znacznie lepiej Smiley
(You need to Login or Register to view media files and links)

Zobaczcie C6-200 xD Jaka padaczka... widze ten proc razem z Virge w bulidzie Grin
  
Back to top
 
IP Logged
 
KGB
Senior Member
****
Offline


Kyro - HE NEVER SLEEPS

Posts: 1062
Joined: 03. Sep 2019
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #172 - 18. Sep 2019 at 00:12
 
MarianX wrote on 17. Sep 2019 at 18:03:
Zobaczcie C6-200 xD Jaka padaczka... widze ten proc razem z Virge w bulidzie

no slaby jest, ale nie ma co sie na nim pastwic,
za to zrobili bardzo duzy progres w Winchip 2  Cheesy
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #173 - 01. Oct 2019 at 22:19
 
Przetestowałem Quake3: Arena na karcie Asusa GF3 Ti-500. Taktowania 240/500, drivery 30.82. Pozdro

Fastest            198.5
Fast                    182.3
Normal            181.4
High                    177.5
High 1024            168.2
High 1280            139.4
High 1280            127.4 (max ust.)

High 1280            134.9 @260/540 (max ust.)
High 1280            137.5 @270/560 (max ust.)
High 1280            139.4 @270/580 (max ust.)

EDIT:
Zapomniałem, GF3 to nie retro Tongue
  
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4264
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #174 - 02. Oct 2019 at 13:57
 
No to to bardziej do testów rakiet Wink
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
HanJammer
Senior Member
****
Offline


Retro sretro

Posts: 2369
Location: Warszawa
Joined: 21. Aug 2018
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #175 - 02. Oct 2019 at 16:44
 
Jaka beka z Pentium 4 w tych testach Grin
  

"Dziś to już kompletnie inna maszyna i coraz więcej bólu/płaczu/tęsknoty za dawnymi czasami." Cry
(You need to Login or Register to view media files and links)
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #176 - 05. Oct 2019 at 16:52
 
Hej,
mini test niedawno kupionego Rage LT Pro z 4MB oraz po apgrejdzie do 8MB. Z braku czasu tylko Quake3 Smiley

Fastest      47.2 / 47.3
Fast          26.6 / 26.4
Normal       15.1 / 15.9
High           9.4 / 10.6

Testowano na QDI-10T, P3-S 1.4, 512Ram @3336, Win98SE+SP, DX 9.0c, Via4.43, ATI 4.11.2628, 2xCalsberg
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #177 - 07. Oct 2019 at 16:23
 
Hej,
Udało mi się rozwiązać problem z zawiechami w gierkach i 3dm99. Wszystkiemu winne były sterowniki 4in1 a konkretniej wersja 4.43, po zainstalowaniu 4.56 benchmarki wystartowały Grin

RageLT w pełni zadowala się 4MB pamięci, wyniki w 3dm99 to potwierdzają Smiley Takie gry jak Kiss: psycho circus, pro rally 2001 i evolva działają  gitarka


Z marszu wziąłem się za testy wyczekiwanego Tridenta 9850. Karta jest wrażliwa na konfigurację AGP i wszystkiego co możliwe, problemem może być np za wysokie FSB lub rozdzielczość pulpitu, same sterowniki Via4in1 mają duże znaczenie. Bez teksturowania z pamięci systemowej GTA2 śmiga kiepsko, po opanowaniu problemu i z dodatkową pamięcią gra zwalnia przy wybuchach i dużym ruchu, można fajnie pograć Smiley

Zapodam screeny i jakieś 3dmarki gdy powtórzę testy Smiley
  
Back to top
 
IP Logged
 
leosh
Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 1816
Joined: 19. May 2019
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #178 - 07. Oct 2019 at 19:49
 
MarianX wrote on 07. Oct 2019 at 16:23:
Hej,
Udało mi się rozwiązać problem z zawiechami w gierkach i 3dm99. Wszystkiemu winne były sterowniki 4in1 a konkretniej wersja 4.43, po zainstalowaniu 4.56 benchmarki wystartowały Grin

RageLT w pełni zadowala się 4MB pamięci, wyniki w 3dm99 to potwierdzają Smiley Takie gry jak Kiss: psycho circus, pro rally 2001 i evolva działają  gitarka


Z marszu wziąłem się za testy wyczekiwanego Tridenta 9850. Karta jest wrażliwa na konfigurację AGP i wszystkiego co możliwe, problemem może być np za wysokie FSB lub rozdzielczość pulpitu, same sterowniki Via4in1 mają duże znaczenie. Bez teksturowania z pamięci systemowej GTA2 śmiga kiepsko, po opanowaniu problemu i z dodatkową pamięcią gra zwalnia przy wybuchach i dużym ruchu, można fajnie pograć Smiley

Zapodam screeny i jakieś 3dmarki gdy powtórzę testy Smiley



Przypomnij proszę na jakiej płycie testujesz ?
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #179 - 07. Oct 2019 at 20:51
 
Zawsze na QDI-Advance 10T, 512Ram @3336, Win98SE+SP, DX 9.0c. Zmieniam tylko procki, kilka ostatnich kart miało wsparcie tuala 1.4 Różnie bywa ze sterownikami VIA Smiley
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22
Send Topic