KGB Senior Member Offline Kyro - HE NEVER SLEEPS Posts: 1062 Joined: 03. Sep 2019 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #195 - 11. Oct 2019 at 23:39 nie mam 1.4, z t-bird mam tylko 1000 z ukruszonymi krawedziami, wiec kreci sie symbolicznie 10% (heh, symboliczne i OC 10% w dzisiejszych czasach ), no i jeszcze spitfire 800, wszystkie inne nowsze, ale jak pisalem, mam AXP 1600+, a on tez jest taktowany 1400MHz mam tez durona 1400 z odblokowanym mnoznikiem, wiec cos sie dobierze - dlatego chcialem zrobic kalibracje i dobrac cos podobnego do tulipana 1.4 IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #196 - 15. Nov 2019 at 19:05 Hej hej hej hej Na warsztat wziąłem Xabre 200. Karta wygląda identycznie jak ta z linku ale posiada 128-bitową szynę danych, 64 MB pamięci DDR o taktowaniu 143 MHz, chip również śmiga przy 143 MHz. Wygląda tak jak karta z linku ale ma dodatkowe kości ram. Parametry karty w pierwszym screenie. Wydajnościowo w Quake3 w niższych rozdzielczościach to poziom pomiędzy TNT2 Pro a najsłabszym Geforce, wyższe rozdzielczości to już okolice zwykłego Geforce 256 a wersją z pamięciami DDR. Mimo wszystko można swobodnie pykać w gierki DX7 w najwyższych rozdzielczościach Q3: Fastest - 155.4 Fast - 128.1 Normal 640 - 132.4 High 800 - 114.1 High 1024 - 68.4 High 1280 - 40.3 MAX 1280 - 39.2 (You need to Login or Register to view media files and links) Zestaw testowy: PIII-S 1.4, QDI 10T, 512 RAM@ 133 3-3-3-6, Win98SE + SP, Via4in1 4.41, Sis3.57.53, DX9 aida_001.jpg ( 114 KB | 4 Downloads ) 99_001.jpg ( 305 KB | 2 Downloads ) 2000Pro.jpg ( 90 KB | 1 Download ) 2001se.jpg ( 68 KB | 3 Downloads ) IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #197 - 15. Nov 2019 at 19:06 I kilka screenów z giercuuf Giants.jpg ( 358 KB | 6 Downloads ) Q3.jpg ( 246 KB | 3 Downloads ) UT_d3d.jpg ( 349 KB | 3 Downloads ) UT_ogl.jpg ( 342 KB | 3 Downloads ) IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4264 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #198 - 15. Nov 2019 at 20:41 E, całkiem przyzwoicie. Coś pomiędzy wykastrowanym Geforce FX 5200 a zwykłym A że niskoprofilowa to dodatkowy bonus. Rzadko się w takich 128 bit szyna trafia DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
kazeobi 3dfx Friends Offline Posts: 3345 Location: Warszawa Joined: 14. Jan 2017 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #199 - 15. Nov 2019 at 22:05 Ładne cacko, zwłaszcza, że lp IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #200 - 16. Nov 2019 at 08:24 Dużo czasu minęło zanim przysiadłem do tej karty. Niestety nie liczę na OC samego ramu bo kostki są 7,5ns czyli karta już jest po małym tuningu xD W Aida64 xabre wygląda na niezłego mocarza (pomijając zegary), jeśli dobrze pamiętam obsługa vertex shaderów jest tylko programowa czyli gry pod DX8 mogą stanowić niezłe wyzwanie? Karta obsługuje EMBM czy to softwareowy trik? Mówię na przykładzie tekstur gór w Giants IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4264 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #201 - 16. Nov 2019 at 10:44 Dla samej karty vertex shadery nie będą robić różnicy, ale tu mocarny CPU bardzo pomoże. To tak samo jak z T&L przy Voodoo 5. DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #202 - 16. Nov 2019 at 10:54 Aahaaa bo procek to policzy? Mam też wrażenie że mimo wszystko tual wstrzymywał kartę. Jeśli znajdę dziś chwilę, na co zanosi się, zrobię lekkie OC i sprawdzę jakieś gierki DX8. Podsuniesz jakiś pomysł? IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4264 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #203 - 16. Nov 2019 at 11:24 Nie jestem pewien, czy oni nawet na sprzętowym T&L nie oszczędzili w tej szabli. Na DX8 to sam bym chciał więcej tytułów znaleźć Half Life 2 można męczyć, bo idzie przełączać DX8 i 9. Jest jeszcze Deus Ex 2, Tomb Raider Angel of Darkness (opcje od DX7 po 9.0c, optymalizacje 3DNow!, SSE, SSE2, kompilatory shaderów cg nVidii, co byś nie chciał) DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #204 - 08. Dec 2019 at 17:28 Strzałka Uporałem się z humorkami płyty Via C3M266 zatem czas by powiedzieć coś o integrze. Jest to pierwsza inkarnacja układu CastleRock, wg producenta obsługuje DX7 ale bez TnL Chip tyka z częstotliwością 110MHz z pamięciami DDR 200MHz lub 133MHz z pamięciami 266MHz. 3Dmark99 i UT testowałem używając Tuala 1.4, sterowniki Via4in1 4.56 (hyperiony blokują teksturowanie AGP), 256 RAM. Niczego jeszcze nie podkręcałem, nawet nie ruszyłem timingów pamięci Mam wrażenie że grafika nie mogła przeskoczyć magicznych 30 k/s w testach FPS i Race w 3Dm99 a to za sprawą odświeżania monitora. Przy próbie wyłączenia synchronizacji w powerstrip3 na monitorze pojawiały się cuda i cudeńka więc zostawiłem jak jest. Kiedyś wrócę do tego... UT w 800x600 w trybie OpenGL śmiga bardzo ładnie natomiast w D3D dysk chrupał niesamowicie więc nie zapisywałem wyników Savage4 zintegrowany w płycie FIC FR31 ma bardzo podobne osiągi 99_002.jpg ( 241 KB | 9 Downloads ) 2000.jpg ( 89 KB | 5 Downloads ) UT_-_opengl.jpg ( 127 KB | 5 Downloads ) q3_002.jpg ( 39 KB | 0 Downloads ) IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4264 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #205 - 08. Dec 2019 at 22:05 To nawet całkiem nieźle, coś poziom Banshee będzie? DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #206 - 08. Dec 2019 at 22:18 Banshee chyba szybsze ale nie mam żadnych testów by porównać. Grafa ma jeszcze spory zapas mocy Dodano nawet drugie TMU IP Logged
Callahan 3dfx Friends Offline Posts: 8139 Location: Świętokrzyskie Joined: 29. Mar 2014 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #207 - 08. Dec 2019 at 23:48 A to ustaw odświeżanie 75Hz : Obraz ładnie wygląda (You need to Login or Register to view media files and links)HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/73GB 15k + Panasonic DVD-RAM/SCSI/YamahaXG/Win2000VS440FX P2-ODP/128MB/2940U2W+18GB 10k+Yamaha x8/SCSI/SB16/W98SE IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #208 - 14. Dec 2019 at 12:44 Mam chęci więc poleciałbym z tematem do końca Tual już czeka, naturalnie posmarowany pastą z każdej strony. Chyba nawet wiem jak zmienić odświeżanie monitora Zobaczymy co będzie IP Logged
Callahan 3dfx Friends Offline Posts: 8139 Location: Świętokrzyskie Joined: 29. Mar 2014 Gender: Re: Benchmarki retro grafik 3D Reply #209 - 14. Dec 2019 at 23:36 Szybko sprawdziłem czy to moje V3 przekręcone na 166 działa 3Dm2000, xp, wyszło mi 2716pkt, tyle ma być? (You need to Login or Register to view media files and links)HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/73GB 15k + Panasonic DVD-RAM/SCSI/YamahaXG/Win2000VS440FX P2-ODP/128MB/2940U2W+18GB 10k+Yamaha x8/SCSI/SB16/W98SE IP Logged