Page Index Toggle Pages: 1 ... 20 21 [22]  Send Topic
Very Hot Topic (More than 25 Replies) Benchmarki retro grafik 3D (Read 14662 times)
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4264
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #315 - 24. Jan 2021 at 14:33
 
@ MarianX ten screen pokazuje, że AGP jest wyłączone. Czyli komunikuje się w trybie PCI jak Voodoo. Stery AGP na pewno masz dobrze/dobre zainstalowane?
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #316 - 24. Jan 2021 at 16:30
 
Dziwne rzeczy... na screenie z pstrip z poprzedniej strony podświetlone jest pipeline depth -1 ale inna wersja już nic nie zgłasza (może przez kombinację ze sterownikami). Dxdiag nie widzi problemów z AGP przy żadnym ze sterowników, nowszy sterownik przydziela sobie trochę więcej pamięci i wszystkie programy widzą tą pamięć, 3Dm99, 2000 i flying heroes. Jedynie ASTRA32 mówi o braku wsparcia dla AGP

Ale wydaje mi się że AGP mimo wszystko działa ze względu na "AGP test" zawarty w Final Reality. Trident 9850 bez AGP wyciska ~3obrazki na sekundę natomiast z teksturowaniem ma aż 138 obrazków. Laguna w tym tescie ciśnie kosmiczne 272 obrazki Shocked Więc coś musi być
  

1_119.jpg ( 266 KB | 8 Downloads )
2_099.jpg ( 164 KB | 4 Downloads )
3_062.jpg ( 286 KB | 4 Downloads )
Back to top
 
IP Logged
 
leosh
Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 1816
Joined: 19. May 2019
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #317 - 29. Jan 2021 at 08:25
 
Do dupy te S3 Wink

(You need to Login or Register to view media files and links)
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #318 - 21. Feb 2021 at 13:29
 
Dobry xD

Dziś kilka słów o moim ostatnim nabytku RageIIc PCI z 8MB pamięci. Sprawdziłem tylko sterownik w wersji 2474 i chyba jest to ostatni dla tej karty. Kręci się całkiem dobrze, pstrip2 i 3 wskazują 75MHz dla chipa i 83MHz dla pamięci ram, te pomimo 10ns szczęśliwie dojechały do 118MHz a chip aż do 100MHz. Wynik godny trupa Wink. Te karty mają jakiś limit megaherców dla ramu, wspominał o tym Putas. Trzeba trochę poszukać w grach by znaleźć te które działają płynnie na standardowych ustawieniach xD Optymalnie działały jedynie Gorky17, MK4 i Redline Racer a reszta potrzebuje 3x więcej mocy. Nie pamiętam tylko jak było z pierwszym Turokiem. Sam rendering jest ładny, jedynie w Evolva i Turok2 zauważyłem delikatne błędy/braki w wyświetlanym obrazie. W 3dm99 w teście race niebo powinno być jasne ale takie jest ładniejsze Smiley Największe zaskoczenie to działanie UT chociaż nawet po ustawieniu wszystkiego na low brakuje mocy.

Karta jest na poziomie Laguny3D, Trio3D/2X i podobnych Cheesy Mając wszystkie trzy można zagrać w 10% tytułów dostępnych na rynku xD Na pierwszy rzut oka zegary karty wydają się prawidłowe ale do porównania mam tylko karty z 4MB, jedna z EDO a druga z SD ale tu szyna jest 32-bit. Bardzo podobne wydają się modele Rage2+DVD. Zrobię małe porównanie jak tylko ogarnę więcej kart.

W zabawie udział wzięli także Tual 1.4, płyta QDI 10T, 512 MB pamięci, drivery Via 4.43 i Win98SE wsparty przez dx9c. Gry testowałem w rozdzielczości 640x480 na standardowych ustawieniach
  

800_002.jpg ( 243 KB | 11 Downloads )
640_001.jpg ( 185 KB | 5 Downloads )
1_120.jpg ( 497 KB | 16 Downloads )
2_100.jpg ( 469 KB | 9 Downloads )
3_063.jpg ( 490 KB | 10 Downloads )
Back to top
 
IP Logged
 
KGB
Senior Member
****
Offline


Kyro - HE NEVER SLEEPS

Posts: 1062
Joined: 03. Sep 2019
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #319 - 27. Feb 2021 at 23:12
 
w Gorky17 to gralem/gram na VirgeDX, wiec trudno wyczuc ile potrafi RageIIc  Tongue
gdyby moj byl PCI, a nie AGP to bym go nie popsul pozyskujac ram,
bo chyba nawet bez 8mb sdram jest lepszy od Virge,
ale karta AGP z 2mb EDO to mi nie potrzebna, gdy moze oddac swoja pamiec 40ns w wyzszych celach,

moj RageIIc AGP byl/jest taktowany 66MHz, tak pokazywal pstrip,
100MHz to dzwnie wysoka wartosc dla takiego chipa, moze usmiercilem potwora  Wink
jaka data produkcji twojego PCI ? moj AGP 9811
  
Back to top
 
IP Logged
 
MarianX
VIP Member
*****
Offline



Posts: 6930
Location: Hrubieszow
Joined: 31. May 2012
Gender: Male
Re: Benchmarki retro grafik 3D
Reply #320 - 27. Feb 2021 at 23:48
 
Ten PCI jest 9829. 100 MHz to dużo ale wydaje mi się realne porównując sam fillrate. Mój RageIIc z 4MB EDO ma marne 63 MHz Smiley
  
Back to top
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1 ... 20 21 [22] 
Send Topic