Z uwagi na to, że są wakacje i The Voice USA nie ma nowych emisji patrzę co tam słychać w w America's Got Talent.
No i widzę Puddles Pity Party. Śpiewak operowy, który od lat promuje markę Puddles Pity Party. Koncertuje od lat pod tą marką, prezentując interpretacje znanych kawałków muzyki POP. Ma miliony wyświetleń na YouTube.
(You need to Login or Register to view media files and links)Te konkursy coraz bardziej przypominają chęć zwiększenia popularności zawodowych muzyków.
Wcześniej w Hiszpanii była podoba historia, gdzie śpiewaczka operetkowa wpadła na pomysł łączenia motywu operetki z muzyką popularną w Hiszpańskim Got Talent. Jasne, że wygrała.
(You need to Login or Register to view media files and links)Wcześniej to bardziej polegało na wyszukiwania młodych talentów. Taką prezentacje to w kontekście poszukiwania talentu rozumiem.
(You need to Login or Register to view media files and links)Dziś dziewczyna daje koncerty na całym świecie.
To, że dyrektorzy tych programów pozwalają (a może nawet dają garze, kto wie) profesjonalnym muzykom na podniesienie sobie popularności kosztem młodych ludzi dla których występ w konkursie mógł by być szansą tego nie pochwalam.