Avenger wrote on 17. Nov 2022 at 11:50:
Ale efektywnie może wykorzystać 2MB, czyli po 2MB na TMU. Czy może w multiteskturingu ładuje inne tekstury do każdej TMU? (jednak tak czy inaczej podstawowe tekstury musi zmieścić w 2MB)
nowsze/nowe karty polaczone w SLI/CF musza trzymac w pamieci kopie tych samych tekstur, ale w przypadku Voodoo2 tez tak jest?
jezeli kazde TMU musi trzymac w swojej pamieci wszystkie tekstury, to v1 4mb ma 2mb na tekstury i o ~50% wydajniejsze TMU w v2 8mb tez ma tylko 2mb na tekstury i v2 8mb SLI tez ma 2mb na tekstury dysponujac moca czterech TMU,
troche glupie, bo skoro v2 nie wystepowalo w wersji 1xTMU, tylko zawsze 2xTMU to juz na etapie projektowania az sie prosilo, zeby pamiec TMU uczynic wspolna,
jezeli nie mogli zamknac 2xTMU w jednym ukladzie to przynajmniej powinni rozwiazac problem dostepu do pamieci, bo ta byla wtedy bardzo droga,
jest jakis test prawdzajacy faktyczna pojemnosc pamieci dla tektur? w 3dm2k jest cos takiego, ale nie odpalalem na Voodoo,
pamietam tylko, ze przy braku tekturowania przez AGP Savage3D 8mb klekal przy 16mb, a Savage4 32mb przy teksturach 64mb - chyba 3dm2k nie obsluguje S3TC,
albo cos zle zapamietalem,
ciekawe czy to sie nada do sprawdzenia v2