Doszedłem ładu z opengl na 3Dfx w NT 4.0. Wszystko na PR440FX i Banshee; system NT 4.0 sp6a/srp. Ale nie wpadłbym na taki ruch:
(You need to Login or Register to view media files and links)Rozwiązanie okazało się nieskuteczne; biblioteka z sp3 też nie działała z 3Dfx.
Naprowadziło mnie to na drugie rozwiązanie i trop:
żeby opengl działało w NT4 z 3Dfx to trzeba zastąpić oryginalne opengl32.dll od M$ w system32 plikiem 3DfxOGL.dll (zmieniając nazwę na opengl32.dll no szok...
EDIT:
Potwierdzam działanie na NT 4.0. Sprawdziłem na sterownikach referencyjnych 1.04 - tutaj była jedyna nieścisłość z GLQuake-działał tylko w glide; Q2 i w OpenGL i w glide bez problemu.
Na sterownikach 1.05 IceMana nie występuje ten bug. Można odpalać Q1 w OGL jak i glide, w Q2 bez problemu, Q3 idzie w OGL bez lipy. Wszystko wykrywa poprawny GL Renderer.
Half-Life działa i w OGL i w Glide
Na tych sterownikach sprawdziłem: jest jakiś bug z wygaszaczami opengl-są "inne". Natomiast działają jako takie, co nie było możliwe na standardowym opengl32.dll i karcie 3Dfx
Problem z opengl był na tyle szeroki, że programy typu everest czy aida zawieszały się na karcie z właściwościami ogl.
EDIT:
Sprawa dotyczy również V1
zamiana 3dfxogl.dll na opengl32.dll przywraca funkcjonalność opengl na V1
Temat do zamknięcia.