czekaj, bo pomyliłem wyniki a nie mogę edytować
Tutaj jest taki wynik jaki jest bo to pierwsze lepsze stery jakie brałem dla radenów, nie wiem na których się wyciska najwięcej...
EDIT:
Nie zagłębiałem się nigdy w wyciskanie maksów z Radeonów. Tutaj jest wynik tej samej karty na Tualu 1400 MHz i płyty ABIT ST6:
3DMARK2001 PROJECT FILE
PROJECT
Name My Benchmark
Description
Registration Name
Registration Key
3DMark Version 330
DISPLAY
Platform RADEON 9800 PRO
CPU Optimization D3D Pure Hardware T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate Default
FSAA Mode None
OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low
RESULTS
3DMark Score
9453Game 1 - Car Chase - Low Detail 101.1 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 36.1 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 187.4 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 92.2 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 106.8 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 46.0 fps
Game 4 - Nature 100.7 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 1908.1 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 2989.7 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 57.5 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 18.2 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 178.8 fps
DOT3 Bump Mapping 234.0 fps
Vertex Shader 116.7 fps
Pixel Shader 175.2 fps
Advanced Pixel Shader 215.5 fps
Point Sprites 43.5 MSprites/s
Myślę, że wynik na podkręconym Copperminie z tą płyta i podkręconą kartą nie jest taki zły, skoro na Tualau 1400 MHz i815 wypada gorzej...