Page Index Toggle Pages: 1 Send Topic
Normal Topic B&W 2, czego mogło brakować (Read 344 times)
barwniak
Senior Member
****
Offline


Universe Entrophy

Posts: 2228
Joined: 18. Nov 2016
Gender: Male
B&W 2, czego mogło brakować
02. Jun 2018 at 16:27
 
Tak mi się przypomniało w trakcie oglądania YT, jak miałem naście lat temu A64 3000+ , ABIT AV8-3rd Eye (zostało mi jeszcze pudełko i 3rd Eye Smiley), 2x512MB DDR400 w dual, Radeon 9500 64MB na 8ROP i monitor 1024x768.
Niestety gra cięła, jak wchodziło więcej elementów, bądź nagły obrót świata lub jego przybliżenie/oddalanie.
Jakiś pomysł co mogło być bottleneckiem?
  
Back to top
 
IP Logged
 
kazeobi
3dfx Friends
*****
Online



Posts: 3345
Location: Warszawa
Joined: 14. Jan 2017
Gender: Male
Re: B&W 2, czego mogło brakować
Reply #1 - 02. Jun 2018 at 16:40
 
Mogłybyć to sterowniki Tongue
  
Back to top
 
IP Logged
 
barwniak
Senior Member
****
Offline


Universe Entrophy

Posts: 2228
Joined: 18. Nov 2016
Gender: Male
Re: B&W 2, czego mogło brakować
Reply #2 - 02. Jun 2018 at 16:46
 
No nie wiem. Znając siebie, pewnie testowałem różne. Z innymi gierkami tych czasów nie miałem problemu. Może VRAM było za mało? A może się gra nie lubiła z Radeonami? A może na MAX nastawach tej gry trzeba było czegoś za 5 lat.
Gra była dynamiczna, wiele elementów i częste zmiany perspektywy. Pamiętam, że fraps też pokazywał niski fps. Wtedy jeszcze MSI Afterburner nie było Smiley
  
Back to top
 
IP Logged
 
forteller
3dfx Friends
*****
Offline


Overclocking since 2003

Posts: 3263
Location: Kraków
Joined: 28. Jan 2018
Gender: Male
Re: B&W 2, czego mogło brakować
Reply #3 - 02. Jun 2018 at 19:09
 
Grałem na Sempronie 2500+ 754 @2,1GHz I Radeonie 9550 @ 9600 Pro. Ogólnie detale raczej niskie i chodziło przyzwoicie, ale bez szału. Moim zdaniem karta graficzna.
  

Mam za dużo zestawów i za dużo tekstu naprodukowałem aby to wszystko tutaj pomieścić...
Back to top
IP Logged
 
barwniak
Senior Member
****
Offline


Universe Entrophy

Posts: 2228
Joined: 18. Nov 2016
Gender: Male
Re: B&W 2, czego mogło brakować
Reply #4 - 03. Jun 2018 at 07:25
 
Też tak właśnie to pamiętam. Zestawy mieliśmy z grubsza równe.

Ciekawe jakby mieć do tego Radeona 9700pro to by już ładnie śmigało w 1024x768, czy do ładnego śmigania to trzeba było czegoś w stylu Radeon X850 Pro lub późniejszej segmentu średniego np. Radeon HD 2600 PRO.
  
Back to top
 
IP Logged
 
forteller
3dfx Friends
*****
Offline


Overclocking since 2003

Posts: 3263
Location: Kraków
Joined: 28. Jan 2018
Gender: Male
Re: B&W 2, czego mogło brakować
Reply #5 - 03. Jun 2018 at 23:38
 
Gdybym miał czas na sprawdzanie tego wszystkiego... Teoretycznie stoi komp z P4 I AiW 9700 Pro, a obok blaszak z X850XT. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby sprawdzić, poza czasem ^^
  

Mam za dużo zestawów i za dużo tekstu naprodukowałem aby to wszystko tutaj pomieścić...
Back to top
IP Logged
 
barwniak
Senior Member
****
Offline


Universe Entrophy

Posts: 2228
Joined: 18. Nov 2016
Gender: Male
Re: B&W 2, czego mogło brakować
Reply #6 - 04. Jun 2018 at 07:19
 
forteller wrote on 03. Jun 2018 at 23:38:
poza czasem ^^
                     


I ewentualnie inwestycją w grę  Grin
  
Back to top
 
IP Logged
 
forteller
3dfx Friends
*****
Offline


Overclocking since 2003

Posts: 3263
Location: Kraków
Joined: 28. Jan 2018
Gender: Male
Re: B&W 2, czego mogło brakować
Reply #7 - 04. Jun 2018 at 08:48
 
barwniak wrote on 04. Jun 2018 at 07:19:
forteller wrote on 03. Jun 2018 at 23:38:
poza czasem ^^
                   


I ewentualnie inwestycją w grę  Grin

Gdybym chciał faktycznie grać, to nie widzę problemu - gra jest dostępna w przystępnej cenie na naszym rodzimym serwisie aukcyjnym. Żeby odpalić na 5 minut i zobaczyć jak działa, nie będę czarował - gry nie kupiłbym. Trochę nie rozumiem komentarza Wink
  

Mam za dużo zestawów i za dużo tekstu naprodukowałem aby to wszystko tutaj pomieścić...
Back to top
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic