forteller 3dfx Friends Offline Overclocking since 2003 Posts: 3252 Location: Kraków Joined: 28. Jan 2018 Gender: Modern retro compatibility list 15. Sep 2018 at 11:34 Cześć, Pomyślałem, że zrobię z tego osobny temat ponieważ w poprzednim wątku informacja może zaginąć. Dodatkowo, informacje mogę odpowiednio uporządkować. Przedstawiam listę gier działających na prawdopodobnie najszybszym możliwym do poskładania zestawie AGP przyzwoicie kompatybilnym z Windows 98. Być może kogoś zainspiruję do poskładania podobnego komputera. Karty ATI z serii X800 są dość szeroko dostępne i choć posiadam najszybszy wariant, w przypadku starszych gier X800 Pro / X850 Pro sprawdzą się r�wnie dobrze. Oto konfiguracja sprzętu: Intel Pentium E5800 @ 15x266MHz = 4000MHz2x2048MB RAM DDR2 @ 667MHz 4-4-4-12ASRock 4CoreDual-VSTAPowerColor Radeon X850XT PE AGPCreative Sound Blaster Audigy 2 ZS SB0350 Oprogramowanie w DOSie: (You need to Login or Register to view media files and links)SetmulHimemX Oprogramowanie w Windows 98: Sterowniki Catalyst 5.2VIA Hyperion Pro 5.24 (wyłączone teksturowanie AGP)dgVoodoo 1.5 beta2Najnowszy sterownik VxD dla Audigy 2 ze strony internetowej Creative Oprogramowanie w Windows XP: Sterowniki Catalyst 9.3VIA Hyperion Pro 5.24 Lista gier: DOS: Prince of PersiaWolfenstein 3DDoomStuntsEpic PinballTest DriveBumpy's Arcade Fantasy - MT32 ok, AdLib - brak dźwiękuHarald H�rdtand - dźwięk w menu odtwarzany jest nieco wolniej, sama gra okDoom 2 - ścieżka dźwiękowa odtwarzana jest nieco wolniej niż powinna w trybie SB16. General MIDI działa poprawnie.Lotus: Ultimate Challenge - należy wyłączyć pamięć podręczną L1 aby gra się uruchomiła, lecz procesor jest wtedy za wolny by obsłużyć emulację SB16 i gra działa bardzo powoli. Z głośniczkiem systemowym działa bez problemuWinter Challenge - jwSummer Challenge - jwCommander Keen 4 - rwanie obrazu typowe dla kart graficznych ATiLion King - brak dźwiękuPrehistorik - brak dźwiękuPrehistorik 2 - duże anomalie dźwięku, rwany obraz, zawiesza komputer przy pr�bie wyjściaJazz Jackrabbit - Pr�ba odpalenia powoduje restart komputera Windows 98: Dave Mirra Freestyle BMXTony Hawk's Pro Skater 2Tony Hawk's Pro Skater 3AquanoxMDK2Need For Speed 3: Hot PursuitNeed For Speed 5: Porsche UnleashedRe-VoltUnreal TournamentglQuakeQuake IIQuake III ArenaRayman 2ExpendableMidtown MadnessMidtown Madness 2 - należy użyć oficjalnego "XP patch" naprawiającego problemy z grafiką na nowszych kartach graficznychMotocross MadnessMotocross Madness 2Giants Citizen Kabuto1nsaneScreamer 4x4GTA3Croc 2Spider-Man (2000)Frogger 2Carmageddon TDR 2000Star Wars: Episode I RacerCroc: Legend of the Gobbos - część cieni i efekt�w wyświetlane jest niepoprawnieMonster Truck Madness 2 - po wejściu do wyścigu widoczny jest czarny ekran. Po wyjściu z gry interfejs użytkownika jest zepsuty (brak tła, brakujące czcionki) i należy restartować komputer. Działa poprawnie w trybie Glide z użyciem dgVoodoo Windows XP: Doom III - zawsze 60FPS+ w 1024x768 + maxNeed For Speed UndergroundNeed For Speed Underground 2Need For Speed Most Wanted - maksymalnie 1024x768 z AAF.E.A.R. First Encounter Assault Recon - max 1024x768 bez soft shadows. Podczas przechodzenia pomiędzy lokalizacjami widać przycięcia spowodowane brakami pamięci na tekstury przy najwyższych ustawieniach. Poza tym płynnie. Odpalając kolejne gry będę starał się aktualizować listę na bieżąco. Chętnie przyjmę r�wnież sugestie, co powinienem odpalić. Mam za dużo zestawów i za dużo tekstu naprodukowałem aby to wszystko tutaj pomieścić... WWW Facebook IP Logged