Page Index Toggle Pages: 1 [2] 3  Send TopicPrint
Very Hot Topic (More than 25 Replies) Czy warto kupić voodoo 5 5500 ? (Read 11487 times)
m4us
Senior Member
****
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 1372
Joined: 21. Jan 2019
Re: Czy warto kupić voodoo 5 5500 ?
Reply #15 - 15. Feb 2019 at 22:06
Print Post  
no, moze nie do konca retro, ale ladne, tematyczne, male i z karta na widoku Wink
ehh pamietam jak one wchodzily, nawet chcialem miec takie malenstwo
  

Dell 420 MT 2x PIII 1Ghz 2GB RIMM GF2MX
nieretro SZUFLE Cheesy
Lap 486DX2 4MB Ram i kilka innych WiP
MB  Procomp BVC1A-H ktore lubi sie przywiesic zamienie
Back to top
 
IP Logged
 
HanJammer
Senior Member
****
Offline


Retro sretro

Posts: 2369
Location: Warszawa
Joined: 21. Aug 2018
Gender: Male
Re: Czy warto kupić voodoo 5 5500 ?
Reply #16 - 15. Feb 2019 at 22:09
Print Post  
szu wrote on 15. Feb 2019 at 20:05:
Nie nie Smiley jestem praktykiem to musi być na ciągłym chodzie i mieć możliwie jak najlepsze parametry. Nie znam się na elektronice "chipy BGA" ale to mi daje do myślenia dlaczego ostatni czasy pojawiały się V5 na aukcjach. Po prostu cwaniacy znający temat pozbywają się ich póki są na chodzie bo mają świadomość że długo nie pożyją Smiley