Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4260 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Problem prawie retro 09. Nov 2019 at 18:44 Wrzuciłem sobie do sprzętu z XP większy dysk z do niedawna codziennego współczesnego i pomyślałem że skoro mam mnóstwo miejsca to zainstaluję Neverwinter Nights 2 na potem. System legalny, wszystkie aktualizacje zainstalowane, śmiga lux, gra oryginał, a tu taki wał. Ki wuj? problem.JPG ( 106 KB | 28 Downloads ) DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
forteller 3dfx Friends Offline Overclocking since 2003 Posts: 3264 Location: Kraków Joined: 28. Jan 2018 Gender: Re: Problem prawie retro Reply #1 - 09. Nov 2019 at 19:45 Wygląda jak brak .net frameworka, albo C++ redist Mam za dużo zestawów i za dużo tekstu naprodukowałem aby to wszystko tutaj pomieścić... WWW Facebook IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4260 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Problem prawie retro Reply #2 - 09. Nov 2019 at 20:35 .net frameworki są (1.1, 2.0, 3), jakieś VC++ redistributable też... Ale ich jest dziesiątki wersji, mam wszystkie zainstalować? Jeszcze nigdy wcześniej się z taką akcją przy instalacji nie spotkałem. Jak już to coś krzyczało o nowszą wersję Windows Installera a tu żadnej wskazówki :/ Proszę moderatora/admina o przeniesienie do ogólnego działu software. Nie chciałem pisać w 3dfx a i tak przez pomyłkę wlazłem... DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
kazeobi 3dfx Friends Offline Posts: 3345 Location: Warszawa Joined: 14. Jan 2017 Gender: Re: Problem prawie retro Reply #3 - 09. Nov 2019 at 20:52 Spróbuj też wyłączyć DEP. IP Logged
Callahan 3dfx Friends Offline Posts: 8139 Location: Świętokrzyskie Joined: 29. Mar 2014 Gender: Re: Problem prawie retro Reply #4 - 20. Nov 2019 at 11:17 @ Neo A którego masz sp? Dla zgodności z retro używam sp1, ale to głównie ze wzg na kompatybilność z NT4 : (You need to Login or Register to view media files and links)HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/73GB 15k + Panasonic DVD-RAM/SCSI/YamahaXG/Win2000VS440FX P2-ODP/128MB/2940U2W+18GB 10k+Yamaha x8/SCSI/SB16/W98SE IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4260 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Problem prawie retro Reply #5 - 20. Nov 2019 at 11:21 SP3. Na razie zostawiłem, pykam w F.E.A.R.'a. Jak mnie znowu najdzie, to postawię Vistę i będzie spokój DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged