VooDooMan Forum Moderator Offline Retro Martyr Posts: 3077 Location: Wielkopolska Joined: 30. May 2012 Gender: Pierwsze gry pod DirectX 7.0 11. Dec 2019 at 14:59 Jaka była PIERWSZA gra wydana pod DirectX 7.0 i wspierana przez niego w całości? Wierząc Wikipedii to taka gra musiała by wyjść pod koniec 1999 roku (po 22 września), ale pierwsze GeForcy pojawiły się dopiero w październiku. patrząc na tą listę: (You need to Login or Register to view media files and links) to czasowo pasuje Delta Force 2 (październik/listopad 1999) Ale czy to prawda i czy ona jest tylko pod DirectX 7.0 a może mogły być coś wcześniej jeszcze wydane? "...ale najpierw zrozumcie mój ból" (You need to Login or Register to view media files and links) WWW Facebook YouTube IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Pierwsze gry pod DirectX 7.0 Reply #1 - 11. Dec 2019 at 15:39 dyć DF2 jest Dx6 IP Logged
forteller 3dfx Friends Online Overclocking since 2003 Posts: 3266 Location: Kraków Joined: 28. Jan 2018 Gender: Re: Pierwsze gry pod DirectX 7.0 Reply #2 - 11. Dec 2019 at 17:43 Specyfikacja DX7.0 przewidywała sprzętowy T&L. Pierwsza gra która go wymagała to Battlefield 1942. Pierwszą grą, która robiła z niego użytek może być MDK2, Giants: Citizen Kabuto, albo Sacrifice. Tak bym strzelał, ale oprócz Battlefielda to nic pewnego. Mam za dużo zestawów i za dużo tekstu naprodukowałem aby to wszystko tutaj pomieścić... WWW Facebook IP Logged
MarianX VIP Member Offline Posts: 6930 Location: Hrubieszow Joined: 31. May 2012 Gender: Re: Pierwsze gry pod DirectX 7.0 Reply #3 - 11. Dec 2019 at 18:19 Czy Dx7 miał coś poza T&L co odróżniało go od Dx6.1?? IP Logged
GL1zdA Senior Member Offline Alpha Powered Posts: 1055 Location: Warszawa Joined: 14. Apr 2017 Gender: Re: Pierwsze gry pod DirectX 7.0 Reply #4 - 17. Dec 2019 at 14:52 forteller wrote on 11. Dec 2019 at 17:43: Pierwszą grą, która robiła z niego użytek może być MDK2, Giants: Citizen Kabuto, albo Sacrifice. Stawiam na Sacrifice, pamiętam jak w czasopismach o grach się tym jarali. To było takie "Ashes of the Singularity" DirectX 7.0 Pamiętam jak odpaliłem demo i latałem jak głupi po mapie podziwiając widoki. MarianX wrote on 11. Dec 2019 at 18:19:Czy Dx7 miał coś poza T&L co odróżniało go od Dx6.1?? (You need to Login or Register to view media files and links) WWW Facebook Twitter YouTube IP Logged