Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic Drukarka 3D (Read 1741 times)
mario990
YaBB Newbies
*
Offline


I Love RETRO

Posts: 76
Location: Sztum
Joined: 05. May 2020
Gender: Male
Drukarka 3D
23. May 2020 at 22:16
Print Post  
Jako że jestem zielony w temacie i stawiam pierwsze kroki, ciekaw jestem Waszych opinii za i przeciw, na temat drukarek 3D z przedziału cenowego do 2000 zł.
Jakie drukarki polecacie a jakie omijać szerokim łukiem.
Z jakich drukarek korzystacie, wrzućcie przykładowe wydruki - pochwalcie się swoimi pracami.  Smiley
Jakie są bolączki tanich drukarek i na co zwrócić uwagę.
  
Back to top
 
IP Logged
 
Neo
Senior Member
****
Offline


OC freak

Posts: 4203
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Drukarka 3D
Reply #1 - 23. May 2020 at 22:31
Print Post  
Jako early adopter nie mam się czym szczególnie chwalić - mam drukarkę V3 z tygodnika 3D Create&Print. Składanie jej samemu przyniosło mi dużo satysfakcji i dogłębną wiedzę jak to wszystko funkcjonuje. Sam sprzęt nie jest zbyt wysokich lotów, choć są sprzęty jeszcze prostsze i o mniejszych możliwościach. Tu mam przynajmniej podgrzewany bed i obudowaną konstrukcję. Obszar drukowania jest tylko 14 na 14 cm i mniej więcej tyle samo wysokości. W PLA drukuje bardzo dobrze, ale z ABSem ledwo daje radę - absolutny max temperatury dyszy. Przykładów jest tu kilka w moich postach - w elektronice obudowa do flash carta którą już widziałeś i mocowanie do panelu słonecznego doładowującego stację pogodową. W buildach kilka części do moich mini retro kompów na zloty - Lunatic Pandora i Skrzynka Robinsona, oraz nóżki i mocowanie czytnika CF do 386. Na moim kanale na YouTubie w filmikach z montażu jest sprzęt w akcji kilka razy.
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 8MB RAM, Trident TVGA9000C 512kB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A