Page Index Toggle Pages: [1] 2  Send TopicPrint
Hot Topic (More than 10 Replies) Jaki monitor (Read 4154 times)
Lou Fontaine
Full Member
***
Offline



Posts: 285
Joined: 07. Nov 2019
Gender: Female
Jaki monitor
19. Jul 2020 at 05:54
Print Post  
Ostatnio pisałam, że przydałyby mi się nowe dyski, ale teraz widzę, że nie tylko...
Od końca czerwca jestem posiadaczką tabletu ekranowego (graficznego w sensie). Mam sześcioletni monitor LG (23) i niestety, ale zaczyna być widoczna coraz większa różnica w wyświetlaniu kolorów, na niekorzyść monitora. Zaczynają być już trochę przydymione, czyli mówiąc krótko - zestarzał się... Dodam, że zostawię sobie ten monitor jako drugi (używany obecnie jako drugi ma chyba z 13 lat i też już niedomaga), no ale teraz zasadniczy problem - tych monitorów jest w sklepach mnóstwo, mają jakieś wodotryski i inne dziwności i co tu wybrać?
Wymagania?
Minimum 23 cale (niech będzie trochę większy, ale też nie na całą ścianę Wink) i cena do góra 1000 zł. Jestem grafikiem hobbystą no i graczem, chociaż więcej rysuję niż gram. Wink
  
Back to top
 
IP Logged
 
kazeobi
Senior Member
****
Offline



Posts: 3328
Location: Warszawa
Joined: 14. Jan 2017
Gender: Male
Re: Jaki monitor
Reply #1 - 19. Jul 2020 at 07:35
Print Post  
Od 2:lat mam i jestem zadowolony:
(You need to Login or Register to view media files and links)
(tak, używany)
EDIT:
Teraz widzę, że to klasa b, ja kupiłem a....
  

]
Back to top
 
IP Logged
 
retro77
Junior Member
**
Offline


I Love YaBB 2.5

Posts: 169
Location: Chorzów
Joined: 26. Jun 2020
Gender: Male
Re: Jaki monitor
Reply #2 - 19. Jul 2020 at 08:04
Print Post  
Jeśli chodzi o monitor to w grę wchodzą tylko dwie marki Eizo i Nec. Cała reszta to niestety szrot.
  
Back to top
 
IP Logged
 
Lou Fontaine
Full Member
***
Offline



Posts: 285
Joined: 07. Nov 2019
Gender: Female
Re: Jaki monitor
Reply #3 - 19. Jul 2020 at 08:28
Print Post