Sephiroth YaBB Newbies Offline I Love YaBB 2.5 Posts: 26 Joined: 26. Apr 2024 Voodoo 2 antialiasing w Direct3D błąd 28. Apr 2024 at 10:45 W Voodoo 2 Tweaker w zakładce Direct3D jest opcja "Disable automatic antialiasing". Natomiast po podmianie pewnego pliku (z grupy bodajże Voodoo Tools ze strony philscomputerlab) we właściwościach Ekranu w zakładce 3Dfx Voodoo2 w Zaawansowanych/Advanced mam teraz więcej opcji i tam w części "Direct3D Advanced Properties" jest opcja "Enable Anti-Aliasing for Direct3D". Okazuje się, że zaznaczenie jednej z tych opcji jednocześnie zaznacza drugą, a odznaczenie jednej z nich jednocześnie odznacza drugą (mimo, że są w różnych programach/aplikacjach). Są więc ze sobą sprzężone. Są więc tą samą opcją. Tylko, że jedna z nich włącza antialiasing, a druga wyłącza antialiasing. Nie da się jednocześnie włączać i wyłączać antialiasingu, więc jedna z tych opcji w jednym z tych programów jest źle opisana. Teraz pytanie, która z tych opcji jest źle opisana, a która jest dobrze opisana? I czy te opcje w końcu służą do włączenia czy do wyłączenia antialiasingu w Direct3D? IP Logged
Callahan 3dfx Friends Offline Posts: 8139 Location: Świętokrzyskie Joined: 29. Mar 2014 Gender: Re: Voodoo 2 antialiasing w Direct3D błąd Reply #1 - 29. Apr 2024 at 11:47 Zrób jakiegoś skrina (You need to Login or Register to view media files and links)HP XU 6/200 2x PII-ODP/512MB/VB/SCSI/NT 4.0PR440FX 2x PII-ODP/1GB/V4/SCSI/NT 4.0 CS4237B+CT1920Super S2DG2 2x550@2MB/1GB/V5/73GB 15k + Panasonic DVD-RAM/SCSI/YamahaXG/Win2000VS440FX P2-ODP/128MB/2940U2W+18GB 10k+Yamaha x8/SCSI/SB16/W98SE IP Logged
Sephiroth YaBB Newbies Offline I Love YaBB 2.5 Posts: 26 Joined: 26. Apr 2024 Re: Voodoo 2 antialiasing w Direct3D błąd Reply #2 - 21. May 2024 at 16:12 Wychodzi na to, że najlepiej samemu w rejestrze pogrzebać i to zmienić. Bo jedna z przedstawionych przeze mnie opcji całkowicie usuwa linijkę w rejestrze o antialiasingu w Direct3D, a drugi wariant dodaje tą linijkę, ale =0, więc żadna opcja nie włącza antialiasingu. Trzeba samemu wejść w rejestr i zmienić na =1, gdy mamy tą linijkę włączoną i wtedy w teorii powinien być antialiasing w Direct3D. IP Logged