Polskie forum 3dfx
3dfx >> Offtopic >> Kącik współczesnego gracza
http://3dfx.pl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1574162610;post=17

Message started by Lou Fontaine on 19. Nov 2019 at 12:23

Title: Re: Kącik współczesnego gracza
Post by leosh on 24. Nov 2019 at 12:09
HanJammer wrote on 24. Nov 2019 at 02:28:
leosh wrote on 23. Nov 2019 at 15:38:
HanJammer wrote on 23. Nov 2019 at 15:13:
A mnie bardzo cieszy, że HL: Alyx nie będzie na naleśniku. Duża produkcja i tylko w VR może w końcu spowoduje większe rozpowszechnienie tych urządzeń.
Granie w cokolwiek nowego 3D w 2019 roku na plaskaczu mija się dla mnie z sensem.



Jakoś nie wyobrażam sobie wracać styrany z roboty i dla "relaksu" zakładać na łeb hełm, plątać się w kablach, męczyć wzrok i igrać z błędnikiem.
VR w obecnej formie to ślepa uliczka i podzieli los Kinecta czy 3D w telewizorach.


Oczywiście, że nie. Czego dowodem jest choćby ta produkcja i kolejne urządzenia od Valve, Vive czy Facebooka.

PS: Monitor nie męczy wzroku?  Grin



Męczy, ale moim zdaniem jest różnica w siedzeniu metr od monitora, a 5cm od soczewek w hełmie VR.

VR znalazło swoją niszę w produkacjach XXX i tam ma się dobrze. Kolega mi mówił oczywiście.

Polskie forum 3dfx » Powered by YaBB 2.7.00!
YaBB Forum Software © 2000-2024. All Rights Reserved.