Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4264 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: OC Ati Rage Pro 01. Oct 2022 at 14:18 Zgodnie z obietnicą otwieram temat o podkręcaniu Ati Rage. MarianX, to coś dla Ciebie - te rakiety mogą stawać w szranki z S3 ViRGE Testy wykonane na moim super alternatywnym Socket 7 - płyta AOpen AP59S na chipsecie SiS, Cyrix MII 300 (3x75), 2x32MB SDRAM i Ati Rage Pro Turbo 4MB AGP. Zdaje się, że CPU jest tu wąskim gardłem i statycznie w grach trudno uchwycić zysk wydajności, ale w akcji jest wyraźnie płynniej. SGRAM na karcie wyciąga 110 MHz (+10%), a GPU 94 z domyślnych 75. 3DMark pokazuje, że karta bardzo ładnie i szybko teksturuje z AGP. Zaskoczeniem jest również wydajność przy multitexturingu. JK_RagePro_stock.jpg ( 108 KB | 8 Downloads ) JK_RagePro_90-105.jpg ( 108 KB | 4 Downloads ) 3DM99_MII300_RagePro.jpg ( 92 KB | 20 Downloads ) DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged