mt777 Full Member Offline Pegasus Posts: 306 Location: Poznań Joined: 29. Nov 2018 Gender: Voodoo1 testy 02. Jan 2025 at 04:54 Zrobiłem trochę testów pod 3DMark, ale także typowo Glide w Unreal. Chciałem głównie sprawdzić jaka będzie różnica z dodatkowymi TMU w kartach Quantum3d (3dmark ich nie wyłapie w trybie directX). v1.png ( 18 KB | 0 Downloads ) WWW IP Logged
Neo 3dfx Friends Offline Developing Engineer Posts: 4263 Location: Birkenhead Joined: 04. Jan 2016 Gender: Re: Voodoo1 testy Reply #1 - 02. Jan 2025 at 19:19 Z tego co widać to 99 jednak wyłapał DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FESocket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP WWW Facebook YouTube IP Logged
mt777 Full Member Offline Pegasus Posts: 306 Location: Poznań Joined: 29. Nov 2018 Gender: Re: Voodoo1 testy Reply #2 - 02. Jan 2025 at 20:46 Obsidian100 to SLI jest na plus, ale dodatkowe Shade nie zmieniają wyników (testowałem potem jeszcze wariant bez nich). WWW IP Logged