Page Index Toggle Pages: 1 Send Topic
Normal Topic Voodoo1 testy (Read 75 times)
mt777
Full Member
***
Offline


Pegasus

Posts: 306
Location: Poznań
Joined: 29. Nov 2018
Gender: Male
Voodoo1 testy
02. Jan 2025 at 04:54
 
Zrobiłem trochę testów pod 3DMark, ale także typowo Glide w Unreal.
Chciałem głównie sprawdzić jaka będzie różnica z dodatkowymi TMU w kartach Quantum3d (3dmark ich nie wyłapie w trybie directX).
  

v1.png ( 18 KB | 0 Downloads )
Back to top
WWW  
IP Logged
 
Neo
3dfx Friends
*****
Offline


Developing Engineer

Posts: 4263
Location: Birkenhead
Joined: 04. Jan 2016
Gender: Male
Re: Voodoo1 testy
Reply #1 - 02. Jan 2025 at 19:19
 
Z tego co widać to 99 jednak wyłapał
  

DIY woodbox: AMD 386DX40, 32MB RAM, Diamond Stealth VRAM 1MB, Aztech Pro16 ABI (AZT2316), Primax SoundStorm Wave M16B 1MB (GUS Classic clone), ST3491A, 256MB CF, Windows 95
Socket 7: AOpen AP59s, Cyrix M II-300GP (225 MHz), 64MB SDRAM, SiS 6326 8MB SGRAM, SB32 CT3670 8MB, 9.1 GB IBM SCSI HDD, Win98FE
Socket A: WinFast K7S741, Sempron 2400+ @1960MHz water cooled, 1 GB DDR400, WinFast Geforce 6600 128MB, Audigy SB0090, PCI SATA card (SIL3114), 80GB IDE HDD 3.5", 160GB SATA HDD 2.5", WinXP
Back to top
IP Logged
 
mt777
Full Member
***
Offline


Pegasus

Posts: 306
Location: Poznań
Joined: 29. Nov 2018
Gender: Male
Re: Voodoo1 testy
Reply #2 - 02. Jan 2025 at 20:46
 
Obsidian100 to SLI jest na plus, ale dodatkowe Shade nie zmieniają wyników (testowałem potem jeszcze wariant bez nich).
  
Back to top
WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic